bestille - makeup, hårprodukter, hudpleje, neglelak, parfume, slankeprodukter o.a også egnet til gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.958 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Magsen

sælger makeup, hårprodukter, hudpleje, neglelak, parfume, slankeprodukter o.a.

- Til en meget rimelig pris !!

..Mig og min kæreste sælger nemlig for noget der hedder LR der er riiigtig mange lækre ting og sager, og bliver nødt til at indrømme at jeg har stort set alt de sælger !

de har også nogle rigtig lækre parfumer til mænd, (hvis du nu mangler at købe en julegave fx. så kan man købe eau de parfume, hårshampoo og after shave for kun 598kr, så det er jo rigtig billigt)

- gravide kan også med god samvittighed bruge det, da halvdelen af deres produkter slet ikke har nogen parabener i og den anden halvdel MEEGET lidt

har i dag fået gråt neglelak og det er SÅÅÅ fedt !! har ikke set gråt neglelak før :p der kommer et billede når jeg lige har fået taget et

Hvis i synes det lyder interesant så skriv lige her, og så kan jeg altid lægge billeder ud af ting og sager :b og så kan i også skrive hvad i mangler.. måske jeg sælger det, måske ikke

Hilsen en meget tøset Maggie der eelsker sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Nalle

Maggieh skriver:

..hårprodukter, hudpleje, neglelak, parfume o.a. så sig lige til ..

- Til en meget rimelig pris !!

..Mig og min kæreste sælger nemlig for noget der hedder LR der er riiigtig mange lækre ting og sager, og bliver nødt til at indrømme at jeg har stort set alt de sælger !

de har også nogle rigtig lækre parfumer til mænd, (hvis du nu mangler at købe en julegave fx. så kan man købe eau de parfume, hårshampoo og after shave for kun 598kr, så det er jo rigtig billigt)

- gravide kan også med god samvittighed bruge det, da halvdelen af deres produkter slet ikke har nogen parabener i og den anden halvdel MEEGET lidt

har i dag fået gråt neglelak og det er SÅÅÅ fedt !! har ikke set gråt neglelak før :p

Hvis i synes det lyder interesant så skriv lige her, og så kan jeg altid lægge billeder ud af ting og sager :b og så kan i også skrive hvad i mangler.. måske jeg sælger det, måske ikke

Hilsen en meget tøset Maggie der eelsker sådan noget

Det er det samme min mor sælger for, og må indrømme jeg også har brugt mange penge der på parfume og på ungerne, men noget jeg ikke kan li derfra, er deres " slanke " kakao

Anmeld

15. december 2010

Magsen

Nalle skriver:

Det er det samme min mor sælger for, og må indrømme jeg også har brugt mange penge der på parfume og på ungerne, men noget jeg ikke kan li derfra, er deres " slanke " kakao

når ja jeg glemte også lige at skrive at der også var alle mulige slankeprodukter :b

-den har jeg slet ikke smagt :p ? men har smagt det der pulver man blander med jorbær smag DEN er god har du smagt den?

jaa, man kan slet ikke lade være :b har du set den grå neglelak? er helt væk i den

Anmeld

15. december 2010

Miss.Sunshine

Maggieh skriver:

når ja jeg glemte også lige at skrive at der også var alle mulige slankeprodukter :b

-den har jeg slet ikke smagt :p ? men har smagt det der pulver man blander med jorbær smag DEN er god har du smagt den?

jaa, man kan slet ikke lade være :b har du set den grå neglelak? er helt væk i den

Hvad koster dine slankedrikke ting?

Anmeld

15. december 2010

Nalle

Maggieh skriver:

Nej, har kun smagt den med kakao, og så tomat suppen

Nej, den har jeg ikke set smukke, bruger nemlig ikke neglelak og sjældent makeup

Anmeld

15. december 2010

Magsen

Nalle skriver:

Nej, har kun smagt den med kakao, og så tomat suppen

Nej, den har jeg ikke set smukke, bruger nemlig ikke neglelak og sjældent makeup

når okej, tomat suppen har jeg så heller ikke smagt er den god?

nåårh okej, bruger det heller ikke så tit men jeg ELSKER makeup og neglelak, hvis jeg havde haft tid sååå .. hehe

Anmeld

15. december 2010

Nalle

Maggieh skriver:

når okej, tomat suppen har jeg så heller ikke smagt er den god?

nåårh okej, bruger det heller ikke så tit men jeg ELSKER makeup og neglelak, hvis jeg havde haft tid sååå .. hehe

Hehe

Jeg synes den er meget stærk, og er ikke rigtigt til stærk mad

Så jeg har en af hver til at stå herhjemme, heh.

Anmeld

16. december 2010

Magsen

Miss.Sunshine skriver:

Hvad koster dine slankedrikke ting?

det kommer an på hvad for noget du skal have ..

man kan købe en 450 g dåse drikkepulver for 379 kr. og en portion ersatter så precist et måltid men du får kun en tredjedel så mange kallorier

så kan man også købe sådan nogle figuactiv bar.. med 3 forskellige smage har kun smagt den ene og den smager næsten precis som mars (; der er 6 i og koster 279 kr. og det kan du ersatte en måltid om dagen med

og så er der forskellige slags supper også, 500 g dåse, 379 kr

Anmeld

16. december 2010

Magsen

Nalle skriver:

Hehe

Jeg synes den er meget stærk, og er ikke rigtigt til stærk mad

Så jeg har en af hver til at stå herhjemme, heh.

det lyder godt, jeg elsker stærk mad hehe

Anmeld

16. december 2010

Lou87

Min mor sælger det samme.

Kan klart anbefale deres nye deluxe make up serie!

Og deres propolis creme er super til barnets numse - jeg bruger slet ikk andet til min og hendes numse er så fin!

+ de har en hel baby serie, creme, bad etc.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.