Fødselsberetning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

MoarTil4

Mynthe skriver:

Lyder som en dejlig fødsel...tillykke med ham

tak

ja det var en virkelig god oplevelse - alle skulle have sådan en oplevelse.

og mig som faktisk gik rundt og var lidt nervøs....(det kan en 4.-gangsfødende altså også sagtens være...)

tjahhh min fødsels nr. 3 gik ok, men jeg havde ve-storm (uafbrudte kraftige veer hvor den ene afløser den anden) den sidste time inden presseveerne kom, og det var jeg ret nervøs for at opleve igen. Det er selvfølgelig ikke meningen at man skal have ve-storm....men smerterne var så store, at jeg ikke kunne sige noget...og det i sig selv er jo temmeligt ubehageligt.

Jeg tror at det var fordi at jordmoderen rutine mæssigt kom til at give mig ve-drop, og det behøver min krop vist ikke......eller også fik jeg for meget i droppet...

Jeg havde også denne gang aftalt med min mand, at hvis jeg endnu engang fik ve-storm, så skulle han være opmærksom på, at jeg gjorde et tegn om hjælp.

Sådan et tegn er altid godt at aftale med sin mand (eller fødselshjælper), så man har alt på det rene.

Denne gang var der dejlig pause mellem veerne (2½ min) til sidste, og jeg kunne både tale og havde godt overskud når den næste kom.

Ja supergod oplevelse....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

MoarTil4

DK skriver:

Hvor dejligt! Stort tillykke med jeres fine dreng!

tusind tak

denne gang svæver jeg vist på en lyseblå sky........det er skøøønt

og sikke et dejligt julehumør...hihi
jeg havde selv en fornemmelse af måske at kunne føde før termin, så alle småkager er bagt og alle julegaver er købt. Mangler kun et juletræ, en julesteg og den 24.....

Anmeld

15. december 2010

MoarTil4

Maja88 skriver:

stort tillykke med ham

tusind tak.....

Anmeld

15. december 2010

MoarTil4

pussepige skriver:

Stort Tillykke med ham...

stort tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.