Sene testere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

RiUL

Anonym skriver:

Jeg spurgte igår, men hun mente det var bedre at se tiden an, hvilket jeg ikke helt forstår, da hun jo ved vi har kæmpet længe, været i fertilitetsbehandling og de sidste to år haft 3 MA´er  

hun bad mig ringe efter nytår, hvis der ingen ændring var, men det er bare næsten ikke til at holde ud at vente så længe  

lige nu er jeg faktisk bare grædefærdig.. 

Men hvis det er graviditet uden for livmoderen, er det jo farligt. Og når du normalt har regelmæssig mens, så lyder det da underligt at din læge ikke reagere. 

Du siger du har symptomer, altså kvalme osv? Hvad siger din læge til det? Ih, synes simpelthen læger er forfærdelige. Min mor har lige fået en blodprop, lægen sagde først at det bare var lungebetændelse, og sendte hende hjem med penicillin. Og min mor var der nede 3 gange, uden bedring. Og så var hun så ved vagtlægen der indlagde hende med en blodprop i armen. HVAD SKER DER ?? (Undskyld, ville bare sige at jeg synes måske du skulle banke lidt i bordet!) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Karo

Hej

Med min søn testede jeg positivt med det samme, mens jeg gik 7 dage over tid med min datter før jeg havde en positiv test.

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

ri.ul skriver:

Men hvis det er graviditet uden for livmoderen, er det jo farligt. Og når du normalt har regelmæssig mens, så lyder det da underligt at din læge ikke reagere. 

Du siger du har symptomer, altså kvalme osv? Hvad siger din læge til det? Ih, synes simpelthen læger er forfærdelige. Min mor har lige fået en blodprop, lægen sagde først at det bare var lungebetændelse, og sendte hende hjem med penicillin. Og min mor var der nede 3 gange, uden bedring. Og så var hun så ved vagtlægen der indlagde hende med en blodprop i armen. HVAD SKER DER ?? (Undskyld, ville bare sige at jeg synes måske du skulle banke lidt i bordet!) 

Jamen min læge syntes jo at det lød meget som om at jeg er gravid, da de eneste symptomer jeg har er kvalme/opkast og træthed, altså ingen diarré eller feber eller andet.

men da G-test var negativ, sagde hun bare at jeg skulle ringe igen efter nytår, hvis der ingen ændringer er, også fik jeg nogle piller mod kvalme, men de gør bare at jeg både kaster op og har dårlig mave... så dem droppede jeg igen, og nu er det altså så "kun" kvalmen der driller...

Og ja jeg sidder jo også og bliver mere og mere urolig for om det kan være noget andet, mere alvorligt, når nu jeg altid før har fået min mens så præcist.. men det der med at banke i bordet, dur jeg bare ikke til, er i forvejen rigtig dårlig til at kontakte lægen, er altid bange for at være til besvær

Arghhh, må hellere prøve at mande mig op til at ringe derned mellem jul og nytår, hvis det stadig er det samme, for det her er godt nok energidrænende, kan pt slet ikke overskue hvordan jeg kommer igennem julen.. badr, får kvalme bare ved tanken

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

og sikke da en frygtelig omgang din mor har været igennem  håber hun er okay igen, trods dårlig behandling ved egen læge

Anmeld

22. december 2010

RiUL

Anonym skriver:

Jamen min læge syntes jo at det lød meget som om at jeg er gravid, da de eneste symptomer jeg har er kvalme/opkast og træthed, altså ingen diarré eller feber eller andet.

men da G-test var negativ, sagde hun bare at jeg skulle ringe igen efter nytår, hvis der ingen ændringer er, også fik jeg nogle piller mod kvalme, men de gør bare at jeg både kaster op og har dårlig mave... så dem droppede jeg igen, og nu er det altså så "kun" kvalmen der driller...

Og ja jeg sidder jo også og bliver mere og mere urolig for om det kan være noget andet, mere alvorligt, når nu jeg altid før har fået min mens så præcist.. men det der med at banke i bordet, dur jeg bare ikke til, er i forvejen rigtig dårlig til at kontakte lægen, er altid bange for at være til besvær

Arghhh, må hellere prøve at mande mig op til at ringe derned mellem jul og nytår, hvis det stadig er det samme, for det her er godt nok energidrænende, kan pt slet ikke overskue hvordan jeg kommer igennem julen.. badr, får kvalme bare ved tanken

Synes da heller ikke man skal "skabe" sig, men altså ring dog til lægen. Og så sig at du er urolig, og du synes du har det dårligere end sidst. Det havde jeg gjort, om min læge var faktisk rigtig god til at tage mig ind og lytte til mig. Så håber din læge vil se dig mellem jul og nytår, så du kan få det afklaret Men krydser selvfølgelig for at du er gravid 

Anmeld

22. december 2010

RiUL

Anonym skriver:

og sikke da en frygtelig omgang din mor har været igennem  håber hun er okay igen, trods dårlig behandling ved egen læge

Ja, hun har det bedre nu Heldigvis

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

ri.ul skriver:

Ja, hun har det bedre nu Heldigvis

Det var godt

Ja jeg håber self. osse jeg er gravid, men tror det desværre ikke, men nu må vi se hvad lægen siger mellem jul og nytår

Anmeld

22. december 2010

RiUL

Anonym skriver:

Det var godt

Ja jeg håber self. osse jeg er gravid, men tror det desværre ikke, men nu må vi se hvad lægen siger mellem jul og nytår

Jeg håber din læge vil tage dig seriøst, så du kan få taget en blodprøve

God jul 

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

ri.ul skriver:

Jeg håber din læge vil tage dig seriøst, så du kan få taget en blodprøve

God jul 

tak

og glædelig jul herfra osse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.