ri.ul skriver:
Men hvis det er graviditet uden for livmoderen, er det jo farligt. Og når du normalt har regelmæssig mens, så lyder det da underligt at din læge ikke reagere.
Du siger du har symptomer, altså kvalme osv? Hvad siger din læge til det? Ih, synes simpelthen læger er forfærdelige. Min mor har lige fået en blodprop, lægen sagde først at det bare var lungebetændelse, og sendte hende hjem med penicillin. Og min mor var der nede 3 gange, uden bedring. Og så var hun så ved vagtlægen der indlagde hende med en blodprop i armen. HVAD SKER DER ??
(Undskyld, ville bare sige at jeg synes måske du skulle banke lidt i bordet!)
Jamen min læge syntes jo at det lød meget som om at jeg er gravid, da de eneste symptomer jeg har er kvalme/opkast og træthed, altså ingen diarré eller feber eller andet.
men da G-test var negativ, sagde hun bare at jeg skulle ringe igen efter nytår, hvis der ingen ændringer er, også fik jeg nogle piller mod kvalme, men de gør bare at jeg både kaster op og har dårlig mave...
så dem droppede jeg igen, og nu er det altså så "kun" kvalmen der driller...
Og ja jeg sidder jo også og bliver mere og mere urolig for om det kan være noget andet, mere alvorligt, når nu jeg altid før har fået min mens så præcist.. men det der med at banke i bordet, dur jeg bare ikke til, er i forvejen rigtig dårlig til at kontakte lægen, er altid bange for at være til besvær
Arghhh, må hellere prøve at mande mig op til at ringe derned mellem jul og nytår, hvis det stadig er det samme, for det her er godt nok energidrænende, kan pt slet ikke overskue hvordan jeg kommer igennem julen.. badr, får kvalme bare ved tanken