Sene testere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Anonym trådstarter

Hej alle i kloge kvinder

Jeg har lige et spørgsmål ang. G-tester, jeg har været gravid 5 gange, Har dog kun fået to børn ud af det, og alle gange har jeg kunnet teste før tid..  Min mens plejer at komme nærmest på klokkeslet på 28. dag, men nu er jeg på dag 38, og de 3 graviditetstest jeg har taget, har alle været negative jeg har en del kvalme og træthed, men ellers ingen tegn på noget, dog heller ingen tegn på at mens. er på vej, så håbet lever da endnu

Men jeg ville gerne høre om der er nogle som har oplevet både at kunnet teste tidligt ved en graviditet og at teste sent ved en anden??

Vi har prøvet i over 2 år, så det kunne jo være så overdrevent fantastisk at give manden en ekstra julegave

KH Den Håbefulde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Wish upon a star

Jeg har ingen svar til dit spørgsmål, men følger lige med her

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Slet ingen??

Jeg er nu 11 dage over tid ( aldrig sket før) og har taget 4 negative test... mega mystisk

overvejer lidt at ringe til lægen, ville det være for fjollet??

Anmeld

16. december 2010

håber på baby :-)

Jeg kan heller ikke hjælpe dig, men jeg ville ringe til lægen

Held og lykke for dig

Anmeld

16. december 2010

Miss.Sunshine

Anonym skriver:

Hej alle i kloge kvinder

Jeg har lige et spørgsmål ang. G-tester, jeg har været gravid 5 gange, Har dog kun fået to børn ud af det, og alle gange har jeg kunnet teste før tid..  Min mens plejer at komme nærmest på klokkeslet på 28. dag, men nu er jeg på dag 38, og de 3 graviditetstest jeg har taget, har alle været negative jeg har en del kvalme og træthed, men ellers ingen tegn på noget, dog heller ingen tegn på at mens. er på vej, så håbet lever da endnu

Men jeg ville gerne høre om der er nogle som har oplevet både at kunnet teste tidligt ved en graviditet og at teste sent ved en anden??

Vi har prøvet i over 2 år, så det kunne jo være så overdrevent fantastisk at give manden en ekstra julegave

KH Den Håbefulde

hejsa

Man kan faktisk godt springe en mens over,så hvis det er tilfældet og du ikke er gravid, skal du holde øje med næste ægløsning

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Miss.Sunshine skriver:

hejsa

Man kan faktisk godt springe en mens over,så hvis det er tilfældet og du ikke er gravid, skal du holde øje med næste ægløsning

Ja, det ved jeg og bruger også ÆL-test, men det er bare aldrig sket før, så har besluttet at jeg vil ringe til lægen på mandag, hvis min mens stadig ikke er kommet, og så håbe at læge ikke syntes jeg er alt for fjollet

men håber jeg bare er en sen tester denne gang, til trods for at jeg har kunnet teste tidligt ved de andre graviditeter

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

håber på baby :-) skriver:

Jeg kan heller ikke hjælpe dig, men jeg ville ringe til lægen

Held og lykke for dig

Tak, jeg ringer på mandag, hvis mens stadig ikke er dukket op

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

var ved læge i mandags, og hun syntes mest det lød som graviditetskvalme jeg har, da jeg ud over kvalme og opkast hele dagen, ikke føler mig syg eller noget, bare meget træt, var så dernede igår, tirsdag, med en urinprøve, men øvøvøv negativ igen

jeg er nu 17 dage over tid og ingen tegn på mens endnu, det er så frustrerende, at jeg hverken får en positiv test eller min mens (helst det første)

øv er aldrig gået mere end max 1 dag over tid.. så underligt altså

Den frustrerede

Anmeld

22. december 2010

RiUL

Anonym skriver:

var ved læge i mandags, og hun syntes mest det lød som graviditetskvalme jeg har, da jeg ud over kvalme og opkast hele dagen, ikke føler mig syg eller noget, bare meget træt, var så dernede igår, tirsdag, med en urinprøve, men øvøvøv negativ igen

jeg er nu 17 dage over tid og ingen tegn på mens endnu, det er så frustrerende, at jeg hverken får en positiv test eller min mens (helst det første)

øv er aldrig gået mere end max 1 dag over tid.. så underligt altså

Den frustrerede

Kan du ikke få din læge til at tage en blodprøve? Og hvis den så ikke viser noget, så må der jo være noget andet galt ..

Min læge tog en blodprøve af mig, for jeg var gået 3 uger over tid, og havde negative tests. Og hun frygtede graviditet uden for livmoderen. 

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

ri.ul skriver:

Kan du ikke få din læge til at tage en blodprøve? Og hvis den så ikke viser noget, så må der jo være noget andet galt ..

Min læge tog en blodprøve af mig, for jeg var gået 3 uger over tid, og havde negative tests. Og hun frygtede graviditet uden for livmoderen. 

Jeg spurgte igår, men hun mente det var bedre at se tiden an, hvilket jeg ikke helt forstår, da hun jo ved vi har kæmpet længe, været i fertilitetsbehandling og de sidste to år haft 3 MA´er  

hun bad mig ringe efter nytår, hvis der ingen ændring var, men det er bare næsten ikke til at holde ud at vente så længe  

lige nu er jeg faktisk bare grædefærdig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.