WiitrioeN skriver:
JA det ha jeg, jeg kan ikke høre det fra begges sider af, så jeg tager min PERSONLIG vuderineg ud fra det anonym skriver...
JEG mener ikke det er sundt for et barn at være "knyttet" til ustabil og umoden person, og mange fæder skal vende sig til tanken Ja men det betyder jo ikke at de skal stikke af og ophøre alt kontakt...!
Det er hans ansvar fra starten af at vise at han er moden nok og ønsker at tag vare på dette barn, og hvis han ikke magter det inden barnet er kommet til verden så gør han sku nok heller ikke når den lille kommer...
Jeg vil ALDRIG tør at tag en chance når det gælder det lille barn der har brug for så megte tryghed og skal ha så mange behov opfyldt og er så afhængi af en stabil voksen!
Og JEG kan skrive min mening præcis som jeg vil, den ret har jeg, hvis du ikke er enig jamen så godt for dig, her spøger hun til de forskelligs mening og dette var min...
Hvordan kan edt være godt for et barn at være i et ustabilt miljø? DET ER DET PÅ INGEN MÅDER IKKE...
Og ja jeg har dømt ham ud fra det hun har skrevet for jeg kender ham ikke og kommer aldrig til det, så min eneste mulighed er at læse og dømme ud fra det hun skirver!
En far har krav på samvær med sit barn HVIS han er moden og stabil nok til det, og virkelig ønske rog mener det mm.
Og når han ikke har kontaktet hende i lang tid under hendes graviditet så vil jeg bestemt ikke mene at han viser sig som en god og stabil far...
Og det hjælper jo ikke han kan være der når han har lyst han skla jo også kunne være der når hun eller dne lille har brug for det uanset om han har lyst eller ej!
Og pigefornærmet vil jeg ikke kalde hende, jeg vil kalde hende en ansvarsfuld pige der tænker på sit barns bedste! Og hvis hun skal samarbjede kunne han jo også ha gjord det fra starten af!
At han har været med til at lave barnet gør ham IKKE til far, det job er noget man skal gøre sig fortjent til!!!!
Og jeg syntes hun prøvet at vise sig som et voksens mennesker og prøvet at holde kontakten, det har han ikke, og på et eller andet punkt så kan det også gå hen og blive for sent, også må han ligesom bevis at han er et voksens menneske og moden og ansvarsfuld nok til at være en del af den lilles liv...
Selv min mand SOM ER FAR er enig med mig...
Du kan ha din mening og jeg min, men lad vær med at henvend dig til mig bare for at være negativ og nedladen overfor mig...
Vi har alle ret til vores forskellige meninger og det er sundt for hende at høre det fra flere syns punkter af...
Hvis hun vælger at snakke med mødre hjælpen så rådgiver de hende, og kan også fortælle hende om der er hold i det hun fortæller og om det er det rigtige hun har tænkt sig at vælge, eller om der er andre ting hun skal ta op til overvejelse!
Jeg kunne ikke være mere enig...