Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hc=k skriver: Ja det tror jeg også. Jeg har altid været tyk så det er jeg jo vandt til og det kan jeg ikke bare slippe.
Ja det tror jeg også. Jeg har altid været tyk så det er jeg jo vandt til og det kan jeg ikke bare slippe.
Jeg var on and off tyk i 10 år, men jeg kan ikke helt slippe det, husk at arbejde rigtig meget med din psyke....også hvis du gerne vil holde din vægt for det er virkelig ikke nemt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er bare super flot - waw
Jildes skriver: Jeg var on and off tyk i 10 år, men jeg kan ikke helt slippe det, husk at arbejde rigtig meget med din psyke....også hvis du gerne vil holde din vægt for det er virkelig ikke nemt.
Ja det prøver jeg også.. Lige nu kæmper jeg nu mest med at ikke tabe mig for meget mere for vægten flader stadig rigtig meget rigtig hurtigt på grund af medicinen jeg tager.
hc=k skriver: Ja det prøver jeg også.. Lige nu kæmper jeg nu mest med at ikke tabe mig for meget mere for vægten flader stadig rigtig meget rigtig hurtigt på grund af medicinen jeg tager.
Bare om at dyrke noget motion som styrker dine muskler....men det er virkelig heller ikke særlig rart hvis du taber dig for meget, det er jo lige så lidt klædeligt som at veje for meget...men kroppen skal jo også lige finde en balance.
Det er bare super-sejt gået af dig er det ikke bare skønt når man på billeder kan se det flotte resultat? Når jeg kigger på billeder af mig selv dengang hvor jeg vejede 110 kilo, så får jeg næsten kvalme kan slet ikke huske jeg var så tyk, men det var jeg jo Jeg har tabt mig 30 kilo, men over 3 år....mangler stadig de sidste 10 kilo, men det er gået i stå med det, det sidste lange stykke tid. Jeg føler mig også stadig tyk, selvom andre siger at det er jeg ikke, at jeg ser godt ud, at de ikke synes jeg skal tabe mig mere. Men jeg tror at jeg nok altid vil føle mig tyk...desværre.
Jildes skriver: Bare om at dyrke noget motion som styrker dine muskler....men det er virkelig heller ikke særlig rart hvis du taber dig for meget, det er jo lige så lidt klædeligt som at veje for meget...men kroppen skal jo også lige finde en balance.
Jamen jeg er sikker på at min krop nok ved havd den laver hehe ellers har jeg en læge der vil hjælpe mig hvis jeg kommer til at veje for lidt.
hc=k skriver: Jamen jeg er sikker på at min krop nok ved havd den laver hehe ellers har jeg en læge der vil hjælpe mig hvis jeg kommer til at veje for lidt.
Ja..mon ikke...måske skal du bare veje mindre end du troede..mange tykke bilder sig selv ind at de er kraftigt byggede og ikke skal veje så lidt som deres BMI siger.. jeg gjorde det samme..
Carina1977 skriver: Det er bare super-sejt gået af dig er det ikke bare skønt når man på billeder kan se det flotte resultat? Når jeg kigger på billeder af mig selv dengang hvor jeg vejede 110 kilo, så får jeg næsten kvalme kan slet ikke huske jeg var så tyk, men det var jeg jo Jeg har tabt mig 30 kilo, men over 3 år....mangler stadig de sidste 10 kilo, men det er gået i stå med det, det sidste lange stykke tid. Jeg føler mig også stadig tyk, selvom andre siger at det er jeg ikke, at jeg ser godt ud, at de ikke synes jeg skal tabe mig mere. Men jeg tror at jeg nok altid vil føle mig tyk...desværre.
Jeg har tabt mig de her 18 kg siden maj måned og hvis jeg kigger på det billede jeg har hvor jeg var tykkest så kan jeg overhovedet ikke huske at jeg så sådan ud hehe.
Jildes skriver: Ja..mon ikke...måske skal du bare veje mindre end du troede..mange tykke bilder sig selv ind at de er kraftigt byggede og ikke skal veje så lidt som deres BMI siger.. jeg gjorde det samme..
Ja måske. Jeg har meget brede knogler så jeg bliver nok aldrig en der vejer 50 kg, men nu må jeg se hvor jeg ender hehe
Jeg har meget bedre selvtillid og selvopfattelse nu her hvor jeg har været i byen i lørdags og jeg kunne se hvordan fyrene kiggede på mig hehe. Det er sgu dejligt. Jeg har en kæreste, men det er dejligt at der er andre der også synes jeg er vold lækker som en af fyrene sagde til mig hehe
hc=k skriver: Jeg har tabt mig de her 18 kg siden maj måned og hvis jeg kigger på det billede jeg har hvor jeg var tykkest så kan jeg overhovedet ikke huske at jeg så sådan ud hehe.
Nej det er jo ikke noget man sådan lige ligger mærke til imens man er overvægtig....jeg blev i hvert fald noget chokeret
Synes det er flot du har tabt dig så meget på kun 7 mdr........super-flot gået
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128