Skal i se mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.586 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. december 2010

hc=k

Skal i se mig. Jeg har tabt 18 kg nu  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Aves..

hc=k skriver:

Kæft hvor er du blevet lækker...har du det ikke bare super godt med dit nye lækre jeg...

Anmeld

15. december 2010

Moar2011

Du ser da brand godt ud nu tillykke med det flotte resultat

Anmeld

15. december 2010

twinboys

Sejt gået tillykke

Anmeld

15. december 2010

hc=k

Jildes skriver:

Kæft hvor er du blevet lækker...har du det ikke bare super godt med dit nye lækre jeg...

Jo jeg har det rigtig godt, men jeg har meget svært ved at se det når jeg bare sådan ser i spejlet, men på billeder kan jeg jo godt se en kæmpe forskel

Anmeld

15. december 2010

Milka

hc=k skriver:

wow! tillykke hvordan har du gjort det?

Anmeld

15. december 2010

Aves..

hc=k skriver:

Jo jeg har det rigtig godt, men jeg har meget svært ved at se det når jeg bare sådan ser i spejlet, men på billeder kan jeg jo godt se en kæmpe forskel

Jeg har holdt min vægt i over 7 år jg jeg skal stadig tage billeder af mig selv for at se jeg ikke er tyk...indeni vil jeg altid være for tyk og slet ikke det som andre ser..det tror jeg er helt normalt...

Anmeld

15. december 2010

hc=k

Milka skriver:

wow! tillykke hvordan har du gjort det?

Jamen jeg har faktisk ikke gjort andet end at være startet på noget medicin for min ADHD så det er lidt snyd, men jeg vil hellere snyde så end jeg vil være alt for tyk og syg

Anmeld

15. december 2010

hc=k

Jildes skriver:

Jeg har holdt min vægt i over 7 år jg jeg skal stadig tage billeder af mig selv for at se jeg ikke er tyk...indeni vil jeg altid være for tyk og slet ikke det som andre ser..det tror jeg er helt normalt...

Ja det tror jeg også. Jeg har altid været tyk så det er jeg jo vandt til og det kan jeg ikke bare slippe.

Anmeld

15. december 2010

Milka

hc=k skriver:

Jamen jeg har faktisk ikke gjort andet end at være startet på noget medicin for min ADHD så det er lidt snyd, men jeg vil hellere snyde så end jeg vil være alt for tyk og syg

helt klart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.