Har set hvad der står på NB nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2008

Muffinmus

Ja ok det ved jeg faktisk godt. Jeg er selv blevet blacklistet derinde og kan ikke skrive flere indlæg, fordi jeg nævnte baby.dk derinde. Tilbageværende fra vores gruppe spurgte, hvor vi alle sammen var henne. Det var mit arbejde, jeg skrev fra, så kan stadig skrive herhjemmefra men er ikke længere så hooked.

Ha ha, så du blev snuppet af NB policen...sjovt:)
De er altså lidt underlige derinde synes jeg...meget emsige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2008

Doktor Doolittle

Ja de er SUPER emsige, så jeg er rigtig glad for siden her :)) Af nysgerrighed var jeg lige inde og kigge for et øjeblik siden. Een af dem, der ikke er her endnu, havde sjovt nok spurgt, hvor vi alle sammen er henne ;) Jeg måtte jo så skrive en krypteret besked til hende med min e-mail adresse og håbe hun mailer så jeg kan oplyse hende baby.dk :P:P

Anmeld

19. februar 2008

Muffinmus

Den bliver sgu sikkert også slettet så:). DE opfanger mange beskder helt forkert som bliver slettet.... men dem om det, de skræmmer jo bare folk væk så>(

Anmeld

19. februar 2008

Doktor Doolittle

Vores yngste søn hedder også Wiliam, dejligt navn (L)

Anmeld

19. februar 2008

Muffinmus

Vores yngste søn hedder også Wiliam, dejligt navn (L)

Jep. i min mands familie har de tradition for at børnene bliver opkaldt efter deres oldeforældre... Så han er opkaldt efter Jens´bedstefar.
Hvis det bliver en pige næste gang er vi dog lidt på den da pigenavnene ER taget af andre børn i hans familie.. Men lad os nu se:) synes også det er flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.