Har set hvad der står på NB nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.615 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. februar 2008

ivfmarie

Under Construction
The site you were trying to reach does not currently have a default page. It may be in the process of being upgraded.

--------------------------------------------------------------------------------

Please try this site again later. If you still experience the problem, try contacting the Web site administrator.

så er der måske håb?...

Marie, der bare ikke kan slippe nb...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2008

Tynen

De tricker dig, Marie!

Du skal ikke hoppe på den - Det er fup og humbuk det hele derinde!

Ved godt at du er yderst afhængig af siden, men nok må være nok! :D

Det er på tide at give slip for en stund!

Trine - SUR på NB >(

Anmeld

19. februar 2008

Muffinmus

Ja, svindel og bedrag:) He he...
DEr går nok laaaaang tid endnu før det virker, men her er da også bare rigtgi hyggeligt herinde og så behøver man ikke være i IG for at se billeder af folk og bebser:)

Anmeld

19. februar 2008

Tynen

DEr går nok laaaaang tid endnu før det virker, men her er da også bare rigtgi hyggeligt herinde og så behøver man ikke være i IG for at se billeder af folk og bebser:)

GOOD POINT!!

Trine

Anmeld

19. februar 2008

ka li ja

jamen kan man ha et fotoalbum her??
eller kan man kun se 1 billede???

Anmeld

19. februar 2008

Tynen

Man kan lave et fotoalbum - Du kan lave et med kode, så det ikke bliver vist på forsiden og et uden så det er tilgængelig for alle der klikker herind.

Synes sgu det er niceee! :D

Trine

Anmeld

19. februar 2008

sbs78

Jep du kan have et fotoalbum. Skrive private besteder til hinanden. som andre ikke kan se. En gæstebog. Ja her er mange flere muligheder:D

Anmeld

19. februar 2008

Doktor Doolittle

Nej nu bliver jeg altså super nysgerrig, håber det er ok. Har også været på NB men ikke mere, hvad er der sket derinde?
Knus Tina baby-addicted X-NB bruger

Anmeld

19. februar 2008

Tynen

Nej nu bliver jeg altså super nysgerrig, håber det er ok. Har også været på NB men ikke mere, hvad er der sket derinde?
Knus Tina baby-addicted X-NB bruger

Jamen en af de første ting man opdager er hvor laaangsomt det er.
Nogle gange venter man flere minutter for at kunne læse indlæg - Og det er jo ikke så fedt når man skal udnytte tiden mens bebs sover.

Derudover virkede autologinét heller aldrig - Træls, da jeg af princip altid ville være logget ind.

Og nu - Prikken over Iét, for mit vedkommende, har siden været nede siden i fredags og virker stadig ikke.

En anden ting er at de sletter indlæg der ikke falder i Admins smag - Virkelig træls at man ikke må sige sin mening derinde uden at NB-policen er efter en :)

Trine

Anmeld

19. februar 2008

Doktor Doolittle

Ja ok det ved jeg faktisk godt. Jeg er selv blevet blacklistet derinde og kan ikke skrive flere indlæg, fordi jeg nævnte baby.dk derinde. Tilbageværende fra vores gruppe spurgte, hvor vi alle sammen var henne. Det var mit arbejde, jeg skrev fra, så kan stadig skrive herhjemmefra men er ikke længere så hooked.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.