Nu der ikke længe til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Maja88

altså nu er jeg gravid og blev det efter ½ år fra start, men min læge sagde også at var vi ikke gravide inden et år skulle vi tjekkes... og jeg er 22 og han 26

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Mellepige

Putomanen skriver:

Vi gik i gang med projekt baby september 09, og vi gik til læge i sidste måned. Der var ingen problemer med at få en henvisning til en gynækolog, og nu er vi i gang med udredning. Det hele er gået rigtig stærkt, og hvis det ikke var for en mistanke til testikelkræft, ville vi komme i gang med den første behandling til januar.

Jeg er 27 år og kæresten er 34 år.

Held og lykke med det hele

Det lyder rigtig skønt at det går stærkt!

Jeg tror jeg gir det til min fødselsdag til april, så har vi givet det 14 mdr. Så krydser jeg bare for der sker noget inden!

Held og lykke med jer - håber ønske barnet hurtigt bliver til

Anmeld

15. december 2010

Mellepige

Maja88 skriver:

altså nu er jeg gravid og blev det efter ½ år fra start, men min læge sagde også at var vi ikke gravide inden et år skulle vi tjekkes... og jeg er 22 og han 26

Min læge ved slet ikke at vi er igang med PB

jeg gir det til min fødselsdag, så er der gået lidt over 14 mdr.

Anmeld

15. december 2010

Mellepige

Snefnug26 skriver:

Du skal altid selv betale for den medicin der skal anvendes, om det så er nu eller efter nytår.. Det der er gratis nu er selve behandlingen (altså at blive insermineret) og man har 3 gratis forsøg som det er nu.

er der en hjemmeside hvor man kan se hvad priserne ca går ud på? Tak for dit svar

Anmeld

15. december 2010

Putomanen

1m1i1a skriver:

Det lyder rigtig skønt at det går stærkt!

Jeg tror jeg gir det til min fødselsdag til april, så har vi givet det 14 mdr. Så krydser jeg bare for der sker noget inden!

Held og lykke med jer - håber ønske barnet hurtigt bliver til

Det lyder som en rigtig god ide! Det er jo også noget af en proces at gå i gang med, så hvis det kan lykkes på den naturlige måde, er det jo skønt

Anmeld

15. december 2010

Snefnug1984

1m1i1a skriver:

er der en hjemmeside hvor man kan se hvad priserne ca går ud på? Tak for dit svar

Du kan altid tjekke priser på medicinpriser.dk. Men det er jo meget forskelligt hvilken slags man skal have. Der er jo ikke én faciliste mht. medicin og behandling af barnløse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.