Nu der ikke længe til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Mellepige

at vi har prøvet i 12 mdr!

Når de 12 mdr er gået, og hvis der stadig ikke er bid, vil jeg gerne ha os tjekket!

Hvordan forgår det? Hvor længe tar det, osv osv.....

Ringer vi bare til hver vorers læge og forklar situationen? Kunne de finde på at sige vi, at vi skal blive ved med at prøve i længere tid, inden de vil tjekke os? Jeg er 20 til april og min kæreste 21 her til januar.

Knus fra Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

maria87

hej med dig.... jeg kikker lige lidt med , fordi mig og min kæreste er oss blevet enige om at hvis jeg ik er gravid denne her gang, skal vi begge undersøges i det nye år, vi har nemlig prøvet i snart 2 år

men altså nu er i meget unge og hvor lang tid har i prøvet ????

Anmeld

15. december 2010

Mellepige

maria87 skriver:

hej med dig.... jeg kikker lige lidt med , fordi mig og min kæreste er oss blevet enige om at hvis jeg ik er gravid denne her gang, skal vi begge undersøges i det nye år, vi har nemlig prøvet i snart 2 år

men altså nu er i meget unge og hvor lang tid har i prøvet ????

Det er bare iorden  Uha ja 2 år, det må være en træls ventetid!

ja vi er meget unge, vi har været sammen i 6 år nu og føler os klar, og ønsker det her fællesbarn  meget højt!

Vi har været igang med PB i 10 mdr. Har fået min mens her til morgen, så det er 11 mdr vi kommer til.

Anmeld

15. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

1m1i1a skriver:

Når de 12 mdr er gået, og hvis der stadig ikke er bid, vil jeg gerne ha os tjekket!

Ringer vi bare til hver vorers læge og forklar situationen? Kunne de finde på at sige vi, at vi skal blive ved med at prøve i længere tid, inden de vil tjekke os? Jeg er 20 til april og min kæreste 21 her til januar.

Knus fra Mia

vi  blev henvist til gynækolog efter 4mdr. og så kørte turen med hormon prøver og hormon behandling og det vrirkede efter 3mdr. og har nu to børn så go for it

Anmeld

15. december 2010

maria87

Okay

men så får i nok besked på at prøve lidt længere selv endnu kunne jeg forstille mig.... fordi i er så unge og ikke har prøvet '' så længe'' endnu

Anmeld

15. december 2010

Mellepige

jcmoller skriver:

vi  blev henvist til gynækolog efter 4mdr. og så kørte turen med hormon prøver og hormon behandling og det vrirkede efter 3mdr. og har nu to børn så go for it

Hvordan kan det være efter 4 mdr?

Åh hvor fantastisk!  Tillykke med dem!

Hormon behandling - er det ikke noget der kommer til at koste pnge her i det nye år?

Anmeld

15. december 2010

Mellepige

maria87 skriver:

Okay

men så får i nok besked på at prøve lidt længere selv endnu kunne jeg forstille mig.... fordi i er så unge og ikke har prøvet '' så længe'' endnu

Det håber jeg ikke, men det må vi jo bare ta med på vejen..

Tak for svar

Anmeld

15. december 2010

håber på baby :-)

Jeg skal også til gynækolog i jan, hvis jeg ikke bliver gravid denne gang, vi har kun prøvet 3 mdr, men jeg er 38 og min læge synes det ville være en god ide

Held og lykke

Anmeld

15. december 2010

Putomanen

1m1i1a skriver:

Knus fra Mia

Vi gik i gang med projekt baby september 09, og vi gik til læge i sidste måned. Der var ingen problemer med at få en henvisning til en gynækolog, og nu er vi i gang med udredning. Det hele er gået rigtig stærkt, og hvis det ikke var for en mistanke til testikelkræft, ville vi komme i gang med den første behandling til januar.

Jeg er 27 år og kæresten er 34 år.

Held og lykke med det hele

Anmeld

15. december 2010

Snefnug1984

1m1i1a skriver:

Hvordan kan det være efter 4 mdr?

Åh hvor fantastisk!  Tillykke med dem!

Hormon behandling - er det ikke noget der kommer til at koste pnge her i det nye år?

Du skal altid selv betale for den medicin der skal anvendes, om det så er nu eller efter nytår.. Det der er gratis nu er selve behandlingen (altså at blive insermineret) og man har 3 gratis forsøg som det er nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.