Et surround sound sæt sælges, BILLIGT!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.181 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg har et Panasonic ss sæt jeg vil sælge. Det er næsten ikke brugt. Det er 4 år gammelt, men brugt i 1 år ca. Siden har jeg bare haft det stående. Der er det med det at jeg IKKE kan finde den ledning som tilslutter det hele.. Men den kan købes i bilka, hvor sættet gerne skulle være købt. (det er min mor der fik det i bryllupsgave i sin tid). Jeg har ikke forstand på det, så jeg kan ikke rigtig købe stikket.

Det er gråt.

Sættet består af: Brugsforvirring, 2 små højtalere, 2 store højtalere, en dvd`er og en ting til jeg ikke kan huske navnet på!

Jeg sætte billeder ind senere..

BYD!!

Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

MissGeoh

Har du et billede?

Og hvad er din pris?

Anmeld

15. december 2010

Sjl-msl-Mkl

MissGeoh skriver:

Har du et billede?

Og hvad er din pris?

Jeg har ikke nogen pris på det. Prøv mig! Yes jeg går ud og finder det hele frem og tager billeder.. Det tager nok lige lidt.. Hav tålmodighed!

Anmeld

15. december 2010

MissGeoh

DatterMalou skriver:

Jeg har ikke nogen pris på det. Prøv mig! Yes jeg går ud og finder det hele frem og tager billeder.. Det tager nok lige lidt.. Hav tålmodighed!

Jeg giver dig et bud når jeg lige ser billeder af det.. Det er manden der har ødelagt sit eget og ville gerne have nyt.

Anmeld

15. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Der mangler faktisk 3 højtalere til, en rekanglet i formen til at ligge på selve dvd`en og de 2 små.. De ligger i kælderen, som er 3 etager ned og en opgang væk. Men hvis du vil have det finder jeg dem..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. december 2010

Sjl-msl-Mkl

MissGeoh skriver:

Jeg giver dig et bud når jeg lige ser billeder af det.. Det er manden der har ødelagt sit eget og ville gerne have nyt.

Jeg har lagt billeder ind hvis du ikke har set det. Der er selvfølgelig også fjernbetjening til, glemte jeg selvfølgelig og skrive.

Anmeld

15. december 2010

MissGeoh

DatterMalou skriver:

Jeg har lagt billeder ind hvis du ikke har set det. Der er selvfølgelig også fjernbetjening til, glemte jeg selvfølgelig og skrive.

Det ser ellers fint ud. Men jeg ser lige at du bor på sjælland. Det er desværre langt fra Fredericia jo.

Anmeld

15. december 2010

Sjl-msl-Mkl

MissGeoh skriver:

Det ser ellers fint ud. Men jeg ser lige at du bor på sjælland. Det er desværre langt fra Fredericia jo.

Ja det er selvfølgelif rigtigt. Du kender ikke nogen der lige skal herover?

Anmeld

15. december 2010

nilletøz

Hejsa...

Er det stadig til salg!?

Er meget interesset...

Anmeld

15. december 2010

Sjl-msl-Mkl

nilletøz skriver:

Hejsa...

Er det stadig til salg!?

Er meget interesset...

Det kan du tro det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.