Malonde1985 skriver:
Har I andre også MONSTER humørsvingninger???
Jeg er en TIKKENDE BOMBE herhjemme!!! Der skal INGENTING til før jeg eksploderer og det går desværre også udover min datter nogen gange 
.. Prøver virkelig at beherske mig, men jeg skal bare tabe en eller anden lille åndsvag ting på gulvet eller nogen skal sige noget helt forkert til mig, så BOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!!!! Kan slet ikke kende mig selv - plejer virkelig godt at kunne beherske mig og lige tælle til 10
, men ikke nu.
Da jeg havde menses havde jeg også dage hvor jeg jo bare var helt ustyrlig (meget normalt vidst), men det er bare DOBBELT DOBBELT op nu!
.. Hvis jeg havde et våben af en art ville jeg virkelig være farlig at slippe ud i verden! 

Åh tøser please sig at jeg ikke er den eneste som har det sådan her ??
.. er ved at gå ud af mit gode skind, og aner faktisk ikke hvad jeg skal stille op med mig selv. Hvorn gør I?? Har brug for råd 
Er 33+4 idag (uge 34) kram Marlene
Neeej, hvor sjovt du lige skriver det, for jeg har det på præcis samme måde!
Jeg er også en TOTAL tikkende bombe. I søndags gik jeg helt amok over, at min mand havde klædt vores datter på i fin kjole og højhælede sko på trods af, at de bare skulle ned i det lokale center, hvor Sukkerchok kom og optrådte. Jeg skældte ud og tudede, og synes bare han var en KÆMPEIDIOT! Man kan da ikke sende en 6-årig pige afsted i højhælede sko - og slet ikke på denne årstid!
Hvis jeg skælder vores børn ud, kan han også finde på at begynde med at undskylde overfor dem på mine vegne og forklare, at jeg er jo også gravid, så det er mine hormoner osv.
Det kan jeg SLET ikke have! Han skal i hvert fald ikke begynde at undskylde på mine vegne, for det er jo ikke for sjov, jeg skælder ud!
Hmmm
, men det kan da godt ske, at det har lidt at gøre med hormonerne, at han synes, jeg bliver lidt for voldsom/ekstrem en gang i mellem.
Æj, det er træls/svært
....men rigtig dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste, der er hårdt ramt!
Jeg havde faktisk spekuleret lidt i det, men var kommet frem til, at det vist er mest normalt i starten af graviditeten, men det er ikke sikkert???