Nu bliver Ditte stolt af mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

AnneBJ

DK skriver:

Jubiiii.... SÅDAN der!!! GO GO GO!!!

Jeg er SÅ stolt og meget tilfreds! Du har herved fået +10 point i den lille sorte bog!!

Oh shit - det er ikke os alle du holder score på vel??!

Tillykke med tøjkøbet AG, glæder mig til at se det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

DK

AnneBJ skriver:

Oh shit - det er ikke os alle du holder score på vel??!

Tillykke med tøjkøbet AG, glæder mig til at se det

Jo da!!!!

Vil du gerne vide hvor mange point du har?

Anmeld

16. december 2010

AnneBJ

DK skriver:

Jo da!!!!

Vil du gerne vide hvor mange point du har?

Ja tak!! Be om.... (må hellere være enormt sød, og ikke-plagende, så det ikke trækker ned )

Anmeld

16. december 2010

Marco2

Troede min fødsel var ved at gå igang igår 

Havde regelmæssige plukveer med 5-6 min intervaller i over to timer. Så sendte jeg lige en tanke til de mødre i gruppen som er klar til babys ankomst! Men jeg har ikke tid til at begynde før tidligst ml jul og nytår, så den har bare at blive derinde i mange uger endnu. Men det hele er heldigvis gået i sig selv igen, men shitti "plukveer" lige blevet googlet igår aftes, for at vide hvad der er normalt og hvad der ikke er …

AG

Anmeld

16. december 2010

DK

AnneBJ skriver:

Ja tak!! Be om.... (må hellere være enormt sød, og ikke-plagende, så det ikke trækker ned )

Du har... RIGTIG mange

Man kan nemlig kun få plus point i min lille sorte bog! De andre er så kedelige!!!!

Anmeld

16. december 2010

DK

Marco2 skriver:

Havde regelmæssige plukveer med 5-6 min intervaller i over to timer. Så sendte jeg lige en tanke til de mødre i gruppen som er klar til babys ankomst! Men jeg har ikke tid til at begynde før tidligst ml jul og nytår, så den har bare at blive derinde i mange uger endnu. Men det hele er heldigvis gået i sig selv igen, men shitti "plukveer" lige blevet googlet igår aftes, for at vide hvad der er normalt og hvad der ikke er …

AG

Hvor ER jeg glad for at du ikke gik i fødsel! Det er jo trods alt for tidligt.

Alligevel så kan jeg ikke dy mig for et lille: hvad sagde jeg!!!  Hvis i begynder mellem jul og nytår så skal det nok gå. Du kan jo evt. lave en liste over hvad der er vigtigst at have i orden, og så starte med det! I overlever nok et par dage uden ex. babybadekar, hvorimod rent tøj og bleer er rart at have fra starten!

Kan du SÅ ellers slappe af, så de plukveer ikke går helt amok!!

Anmeld

16. december 2010

Lene76

Den er go Ag hehe  jeg købte en puslekommode for et par mdr siden men det er osse det...... tøj vogn osv står stadigvæk i kældren og trænger til en vask som først sker i det nye år..... ska jo osse ha noget og lave i Januar ik hehe

Puha synts det lyder ubehageligt med din dumme plukveer i går.... husk nu og få slappet lidt af ik

Anmeld

16. december 2010

Marco2

DK skriver:

Hvor ER jeg glad for at du ikke gik i fødsel! Det er jo trods alt for tidligt.

Alligevel så kan jeg ikke dy mig for et lille: hvad sagde jeg!!!  Hvis i begynder mellem jul og nytår så skal det nok gå. Du kan jo evt. lave en liste over hvad der er vigtigst at have i orden, og så starte med det! I overlever nok et par dage uden ex. babybadekar, hvorimod rent tøj og bleer er rart at have fra starten!

Kan du SÅ ellers slappe af, så de plukveer ikke går helt amok!!

Ja aaaalllt for tidligt. Jeg ved ikke hvor det kommer fra men har en forventning om at jeg føder i 40+2 og derfor har jeg jo masser af tid.

Og hvis ikke du kom med "hva' sagde jeg" var jeg næsten blevet skuffet 

Men puslebord  er jo allerede oppe idet min datter stadig bruger ble om natten, og badekarret bruger hun stadig, så det er kun indsatsen jeg lige skal ha' ned fra loftet.

Men jo skal lige ha' kigget tøj og fikset barnevognen inden såå længe … Men når nu man har en fornemmelse af at gå over tid, føler jeg jo bare at jeg har oceaner af tid!

AG

Anmeld

16. december 2010

piadas

Marco2 skriver:

AG

Nej, altså det er sgu lidt for tidligt! Godt det gik i sig selv igen. Vi skal gerne lige over jul og nytår allesammen, men SÅ må de små bebser også gerne begynde at ankomme!  Og gerne i den "rigtige" rækkefølge...jeg tror, jeg kommer til at føle mig helt vildt snydt, nu når jeg nok kommer til at gå over tid! Hvis så dem med termin efter mig begynder at føde flere uger, før min krop overhovedet er begyndt at tænke på at gå i fødsel - nå, ikke tage sorgerne på forskud, Pia! Det er jer vel undt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.