Nu bliver Ditte stolt af mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Marco2

For jeg har købt det første stykke tøj til "barn nr. 2" 

En rigtig fin lilla sparkedragt og en body

Nu skal det bare vaskes og så er det første stykke tøj i hus!!

Så nu kan baby bare komme an  - jeg er officielt igang!

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Diana...

hvor er du skæg  tillykke med det nye sæt tøj 

Min veninde ringet for leden til mig hun har en pige på 1. år hun spurgte om de måtte komme forbi søndag for de havde samlet alt deres pige tøj og lege tøj sammen til mig og det ville de lige komme med så nu jeg også klar he he. 

Anmeld

15. december 2010

PeruBaby

Ha, ha, ha... god humor Ja, jeg tror endda Ditte (og måske andre) har stress på over alle os der ikke er i så god tid... men vi skal nok nå det. I denne uge skal vi have lavet en puslehynde efter mine ønsker og købt en madras til den tremmeseng, som snedkeren forhåbentligt får færdig inden jul...

Anmeld

15. december 2010

JonTri

He tillykke med det fine sæt... jeg er 31+2 i dag og har ikke brugt så meget som en femmer endnu... Men men der er snart UDSALG!!! så starter jeg... 

Anmeld

15. december 2010

Mettemus

Det kræver da næsten et lille foto-up load, hva?

Anmeld

15. december 2010

Mka

Hi hi hvor er du sjov ...   Og jeg bliver jo helt stresset, har købt en body og arvet en pose tøj og det er alt HIHIHI..  Er glad for at høre at jeg ikke er den eneste der ikke har noget iorden endnu

Anmeld

15. december 2010

Mka

rikkekrogh skriver:

He tillykke med det fine sæt... jeg er 31+2 i dag og har ikke brugt så meget som en femmer endnu... Men men der er snart UDSALG!!! så starter jeg... 

Sjovt jeg er også 31+2 idag, men så lige i din profil at du står til at have termin den 21 feb, er du stadig sat til den dag??

Anmeld

15. december 2010

JonTri

Mka skriver:

Sjovt jeg er også 31+2 idag, men så lige i din profil at du står til at have termin den 21 feb, er du stadig sat til den dag??

Ha ha... Jeg er en uge foran... Er 30+2 i dag.

Anmeld

15. december 2010

Mka

rikkekrogh skriver:

Ha ha... Jeg er en uge foran... Er 30+2 i dag.

Ahhh okay så forstår jeg bedre

Anmeld

16. december 2010

DK

Jubiiii.... SÅDAN der!!! GO GO GO!!!

Jeg er SÅ stolt og meget tilfreds! Du har herved fået +10 point i den lille sorte bog!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.