Tandlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. september 2008

Kaufie

Ja, William skal til tandlæge i morgen - bare sådan en snak om sundt/usundt, vaner, hvordan man børster osv....

På arbejdet fik jeg indtryk af, at det er rimelig unikt for Aalborg Kommune at invitere børnene så tidligt - i Brønderslev fx er det først ved det 3. år.

Hvordan ser det ud hos jer?

Mette, der glæder sig til ½ fridag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

heaven

det får vi også tilbud om her i byen.... Lasse er jo fra juli (SURPRISE!!!!):P, og vi fik invitation allerede i jan eller feb.....

Så pinligt, men jeg har ikke været af sted med ham endnu, tak for påmindelsen:$

Jannie

Anmeld

1. september 2008

bette

puha det er længe siden vi var til det.. tror han var omkring 5-6 måneder måske

Anmeld

1. september 2008

ka li ja

vi var da alexander blev 1 år. men vi har ikke set nogen indkaldelse til arthur endnu, så ved det faktisk ikke(?)

Anmeld

1. september 2008

Tikki

Har ingen anelse og har faktisk ikke helt styr på det tandlæge.....jeg er en af de meget slemme forældre, der ikke selv har været til tandlæge i maaaaange år pga. tandlægeskræk og derfor sikkert vil videregive det til min datter - som de lige har forsket i......så jeg må vist hellere få det på plads så jeg kan bryde den sociale arv ;)

Anmeld

1. september 2008

ivfmarie

Jeg hører jo faktisk under Brønderslev... Og nu du siger det, så har vi ikke hørt noget fra dem (?)
Freja var ellers afsted der omkring de 6 måneder, og igen da hun var 2½ år (det var så under Dronninglund Kommune) så det kan da gost være at reglerne er blevet ændret.

Godt Malte kun har 6 tænder - så behøver han ikke blive tjekket foreløbigt ;)

Er Malte i øvrigt den eneste der åbenbart ikke har tænkt sig at få flere tænder? Han har fire for oven og to forneden... og de to nederste bliver bare længere og længere... han ligner sgu snart en kanin!! 8(

Marie, der faktisk selv skal til tandlægen i morgen!!! :S

Anmeld

1. september 2008

Kaufie

Det er godt nok noget forskelligt hvormeget kommunerne investerer i vores børns tænder.

William har pt 7 tænder - 4 foroven og 3 forneden. Men to er på vej - de er kun lige brudt igennem gummen, så man kan se dem, men ikke mærke dem. Det er den sidste fortand og så en kindtand foroven. Hjørnetænderne er ikke at se endnu. Men han fik nu de første 6 ret hurtigt - og så gik der læææænge inden han fik nr 7.

Anmeld

1. september 2008

Tikki

ivfmarie skriver:

Jeg hører jo faktisk under Brønderslev... Og nu du siger det, så har vi ikke hørt noget fra dem (?)
Freja var ellers afsted der omkring de 6 måneder, og igen da hun var 2½ år (det var så under Dronninglund Kommune) så det kan da gost være at reglerne er blevet ændret.

Godt Malte kun har 6 tænder - så behøver han ikke blive tjekket foreløbigt ;)

Er Malte i øvrigt den eneste der åbenbart ikke har tænkt sig at få flere tænder? Han har fire for oven og to forneden... og de to nederste bliver bare længere og længere... han ligner sgu snart en kanin!! 8(

Marie, der faktisk selv skal til tandlægen i morgen!!! :S

Nej Malte er ikke den eneste :P Iza havde blot 4 tænder indtil for 1 måned siden - 2 for oven og 2 forneden. Så kom der pludselig 3 mere på samme tid, så nu har hun 4 foroven og 2 og en halv forneden......smukt :D

Anmeld

2. september 2008

Loggidut

vi var hos dem i går kaufi...jeg gætter på det er i løvvangen?

de var mægtige søde!(L)

og IVF...Tif er også stoppet ved de 4 tænder, her sker ikke en skid!

Anmeld

2. september 2008

linemus

Nanna har også kun 4 tænder. Hun havde de 2 i undermunden i laaaang tid, men så kom de to øverste for 1,5 mdr. siden. Men nu står det stille igen.

Signe derimod er oppe på 11 tænder.

Vi hører jo også under Aalborg, selvom vi bor så langt ude, så måske vi også snart får brev..?

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.