En masse pigetøj str. 50-62 + en smule Unisex str. 50-62

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. december 2010

nørgaard

HejVar ikke klar over at duns var så dyrt, har aldrig hørt om det mærke!!! Kan du give mig et bud på de andre tre ting så vil jeg lige overveje om vi skal til at købe mærketøj... Vil nok hellere have noget mere at vælge imellem end en flot heldragt! Det er svært man ved jo ikke hvor meget tøj man skal have!!Jeg skal nok tage kontakt hvis det bliver en pige!! I dag er der en mdr til termin så måske du har tøj tilbage(:Mvh Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Mullebergen

nørgaard skriver:

HejVar ikke klar over at duns var så dyrt, har aldrig hørt om det mærke!!! Kan du give mig et bud på de andre tre ting så vil jeg lige overveje om vi skal til at købe mærketøj... Vil nok hellere have noget mere at vælge imellem end en flot heldragt! Det er svært man ved jo ikke hvor meget tøj man skal have!!Jeg skal nok tage kontakt hvis det bliver en pige!! I dag er der en mdr til termin så måske du har tøj tilbage(:Mvh Line

Det er et svensk mærke og det er lavet af økologisk bomuld, derfor den dyre  nypris 

Hmm jamen så vil jeg gerne have 100 inkl. for de tre andre ting, vil tro de koster omkring 50 kr at sende

Anmeld

19. december 2010

nørgaard

Når du skriver inkl. Betyder det så at du ud af de 100 kr betaler forsendelsen?? Undskyld jeg spørg jeg er ny herinde.... Har kun handlet en gang tidligere.Mvh line

Anmeld

19. december 2010

Mullebergen

nørgaard skriver:

Når du skriver inkl. Betyder det så at du ud af de 100 kr betaler forsendelsen?? Undskyld jeg spørg jeg er ny herinde.... Har kun handlet en gang tidligere.Mvh line

Ja, det gør det 

Anmeld

19. december 2010

nørgaard

Jeg vil lige sove på det så skal jeg nok vende tilbage. Det kan jo godt være jeg skal have heldragten med vil lige kigge på den igen.

Anmeld

20. december 2010

BechHannibal

sikke fine sager du har

Hvad skal du have for 1, 3, 8, 15 og nr. 20 ?

Anmeld

20. december 2010

Mullebergen

sikke fine sager du har

Hvad skal du have for 1, 3, 8, 15 og nr. 20 ?

Tak 

1: 150 kr

3: 25 kr for den i str. 60, den anden er solgt

8: 50 kr

15: 25 kr

20: 75 Kr (for alle tre ting)

= 325 kr og så kommer der forsendelse oven i. 

Vi kan sige 350 kr inkl. porto? 

Anmeld

20. december 2010

nørgaard

Hejsa

Nu må jeg hellere slå til. Jeg vil genre have de fire dele vi skrev om i går. Uld bodyen str 50 og Duns heldragt samt den fleec trøje i str. 50 og den i str 56.

Prisen er 170 inkl. forsendelse?

Mvh Line

Anmeld

20. december 2010

Mullebergen

nørgaard skriver:

Hejsa

Nu må jeg hellere slå til. Jeg vil genre have de fire dele vi skrev om i går. Uld bodyen str 50 og Duns heldragt samt den fleec trøje i str. 50 og den i str 56.

Prisen er 170 inkl. forsendelse?

Mvh Line

Ja, lige præcis 

Jeg sender dig lige en PB med kontooplysninger 

Anmeld

26. december 2010

Mullebergen

LUK

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.