uhh vægtstigning jubii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. september 2008

bette

haha nej ik mig... men mikkel har taget 1 kg på, på 2 måneder :P
skønt han endelig ik er så splejset mere.. ;)
han har endda fået lidt mave på.. haha ligner sku en ølvom når han har spist..

ihhh elsker min lille tosse....(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2008

Loggidut

ahhh den ville jeg også gerne med på...Tif står bare stille, hun vejer mellem 9 og 9,7 afhængende af hvad tid på dagen jeg vejer hende...og det forandre sig ikke det store, jeg ved jo godt hun ikke tager så meget på når nu hun ormer sig hen over gulvet, men nogle ekstra gram ville sørme ikke gøre noget!

jeg kan godt forstå du er glad!

jeg er sgu misundelig ;)

Anmeld

2. september 2008

Nadi

Ja han var lidt en splejs i forhold til Kæmpen Oliver ;) Men det er da skønt at han tager på og vokser, også selvom han får ølvom af det :)) :)) :))

-Nadia

Anmeld

2. september 2008

bette

Nadi skriver:

Ja han var lidt en splejs i forhold til Kæmpen Oliver ;) Men det er da skønt at han tager på og vokser, også selvom han får ølvom af det :)) :)) :))

-Nadia

ja han er ik verdens største barn ihvertfald. men han har da i det mindste højden.. på 76 ca altså cm hahaha

Anmeld

2. september 2008

bette

Loggidut skriver:

ahhh den ville jeg også gerne med på...Tif står bare stille, hun vejer mellem 9 og 9,7 afhængende af hvad tid på dagen jeg vejer hende...og det forandre sig ikke det store, jeg ved jo godt hun ikke tager så meget på når nu hun ormer sig hen over gulvet, men nogle ekstra gram ville sørme ikke gøre noget!

jeg er sgu misundelig ;)

det kommer bare lige pludselig.. havde faktisk ik forventet andet end måske 100-200gram.. men sikke en dejlig overraskelse.. :D

han har jo næsten ik taget på siden han var 7-8 måneder:(

Anmeld

2. september 2008

Nadi

bettemouse skriver:

Loggidut skriver:

jeg er sgu misundelig ;)

det kommer bare lige pludselig.. havde faktisk ik forventet andet end måske 100-200gram.. men sikke en dejlig overraskelse.. :D

Hehe han slår stadig ikke Oliver ;) Men hvis han bliver ved med at være så god til at ta på så skal han nok komme efter det :D

Anmeld

3. september 2008

bette

Nadi skriver:

bettemouse skriver:

Loggidut skriver:

jeg er sgu misundelig ;)

Hehe han slår stadig ikke Oliver ;) Men hvis han bliver ved med at være så god til at ta på så skal han nok komme efter det :D

hehe come on.. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.