Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mizz-lillemor06 skriver: pris og størrelse for billed 18 og 20??
pris og størrelse for billed 18 og 20??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lunae skriver: Kjolen er desværre solgt, men jakken/blusen har jeg stadig! Den er aldrig brugt! Du kan få osh kosh kjolen og jakken for 250 kr! Begge dele er aldrig brugt!
Kjolen er desværre solgt, men jakken/blusen har jeg stadig! Den er aldrig brugt! Du kan få osh kosh kjolen og jakken for 250 kr! Begge dele er aldrig brugt!
kjolen springer jeg over. men hva størrelse er hallo kitty trøjen og pris for kun den??
mizz-lillemor06 skriver: kjolen springer jeg over. men hva størrelse er hallo kitty trøjen og pris for kun den??
Lunae skriver: Alt i tråden er str 68 jamen hvad siger du til 100 kr? Du er velkommen til at byde på kjolen og jakken - alle bud er velkomne!
Alt i tråden er str 68 jamen hvad siger du til 100 kr? Du er velkommen til at byde på kjolen og jakken - alle bud er velkomne!
vil gerne byde 80 inc porto for trøjen
mizz-lillemor06 skriver: vil gerne byde 80 inc porto for trøjen
Lunae skriver: Skal vi sige 90 kr inkl, så mødes vi på midten
Skal vi sige 90 kr inkl, så mødes vi på midten
det er er bare iorden. sender du en pb med konto nr så kan jeg overfører.
mizz-lillemor06 skriver: det er er bare iorden. sender du en pb med konto nr så kan jeg overfører.
Lunae skriver: Jeg har også en annonce med mere 68 og en med 74, hvis du er interessseret
Jeg har også en annonce med mere 68 og en med 74, hvis du er interessseret
altid
mizz-lillemor06 skriver: altid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128