Tingene går indimellem hurtigt i denne verden.
Vil starte med at takke jer for jeres kommentarer - det luner.
På barselsafsnittet kom der en jordemoder og snakkede fødslen igennem med os - men ikke den jordemoder der var med under operationen.
Jeg har snakket med min familie, min hustru og hendes søster om tingene, og så sent som idag med sundhedsplejersken og alt har faktisk ledt frem til en meget entydig konklusion:
Oplevelsen på patienthotellet i Viborg.
Jordemødrene her var/er så opslugte af tanken om at alle mødre skal amme - koste hvad det vil (dette sagde sundhedsplejersken også, samt andre læger som er bekendte af familien)!
Dette betød faktisk at vores dejlige søn (som lige nu ligger og sover sødt, trygt og mæt), direkte blev sultet de første 2 dage på patienthotellet, da de ikke kunne fatte at han altså var født 14 dage over tid og dermed havde brugt sin "madpakke".
Dermed var han jo også meget urolig, panisk og desperat de første dage derovre, da de ikke ville give os noget modermælkserstatning, så han kunne få noget næring. Dermed også urolige og ulykkelige forældre!
Først nu hvor vi er hjemme på 3. døgn og vi nu følger vores instinkter 100% går det godt - mælken falder mere og mere til, vi bliver mere og mere rolige og alt kører sådan set som det skal og sønnike har taget på igen, så han nu kun ligger 170 gram under fødselsvægten - dejligt!
Vi blev også bekræftet i at det vi har gjort efter vi kom hjem og gør er det rigtige - både for vores søn og for os selv.
Nu glæder jeg mig bare enormt meget til at starte med mine 14 dages barsel + 14 dages afspadsering på mandag, da jeg er på kursus i denne uge.
Følelser er der stadig mange af, men alle er de nu lykkelige og fyldt med kærlighed til både vores søn, og hans mor, som jeg altid har elsket, men nu nærmest er blevet nyforelsket i efter 7 år sammen.
Anmeld