Hva laver i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2008

Hyner

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] Jeg sludrer med min søde lillesøster på MSN og drikker kaffe... Om lidt skal jeg se 'Jagten på den 6. sans' på kanal 4... [/citat] lyder da super hyggeligt med søs og kaf:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

bette

Hyner skriver:

bettemouse skriver:

hmm ja opskrift tak.. :P
jeg sidder og spiser havregryn.. (?)

har lige åbnet en pose bugles-chips:$

vi har også chips ude i skabet.. har været ude og savle på dem et par gange.. hmm... lækre chips... fyhaaa.. hmm lækre chips.. fyhhaa.. men de er lækre.. FYHA...!

pis

Anmeld

1. september 2008

Hyner

bettemouse skriver:

Hyner skriver:

bettemouse skriver:

vi har også chips ude i skabet.. har været ude og savle på dem et par gange.. hmm... lækre chips... fyhaaa.. hmm lækre chips.. fyhhaa.. men de er lækre.. FYHA...!

pis

Harh harh harh
Bedste HOMER stil......... MUST HAVE!!!!!! I NEED!!!!!! NOW!!!!!

Anmeld

1. september 2008

Mie A

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mie Albrecht skriver:[/småt][/f] ser CSI - når der altså ikke lige er reklamer...[/citat] Er det den rigtige eller Miami?[/citat] Det er bare Miami - den dårligste af alle CSI'erne!

Anmeld

1. september 2008

Astrid P

[citat][f][småt]Mie Albrecht skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mie Albrecht skriver:[/småt][/f] ser CSI - når der altså ikke lige er reklamer...[/citat] Er det den rigtige eller Miami?[/citat] Det er bare Miami - den dårligste af alle CSI'erne![/citat] Åhr, jeg kan ikke snuppe ham den rødhårede... han er simpelthen så træls at se på. Men der kommer snart nye afsnit af den ægte CSI!

Anmeld

1. september 2008

bette

Hyner skriver:

bettemouse skriver:

Hyner skriver:

bettemouse skriver:

pis

Harh harh harh

haha i know.... damn... can´t resist... ohhhhhhhh noooo must have.. donuts.... aghhgrgrhhh og så med tungen ude af munden og hovede tilbage

Anmeld

1. september 2008

Mie A

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mie Albrecht skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mie Albrecht skriver:[/småt][/f] ser CSI - når der altså ikke lige er reklamer...[/citat] Er det den rigtige eller Miami?[/citat] Det er bare Miami - den dårligste af alle CSI'erne![/citat] Åhr, jeg kan ikke snuppe ham den rødhårede... han er simpelthen så træls at se på. Men der kommer snart nye afsnit af den ægte CSI![/citat] Skøøøønt!!! Den er bare fed. Men har vist hørt et eller andet om at Grissom ikke er med mere??

Anmeld

1. september 2008

Hyner

bettemouse skriver:

Hyner skriver:

bettemouse skriver:

Hyner skriver:

bettemouse skriver:

pis

Harh harh harh

haha i know.... damn... can´t resist... ohhhhhhhh noooo must have.. donuts.... aghhgrgrhhh og så med tungen ude af munden og hovede tilbage

Og savl lange ud at munden og med dirrende læber....
Ha ha ha ha sikke et billede:))

Anmeld

1. september 2008

Lise

Hyner skriver:

Lise skriver:

Leger med yearbookyourself :))

Hva er det??

Det er bare sådan noget fjol hvor man kan uploade et billede og se sig selv med forskellige frisurer..

Anmeld

1. september 2008

bette

Hyner skriver:

bettemouse skriver:

Hyner skriver:

bettemouse skriver:

Hyner skriver:

bettemouse skriver:

pis

Harh harh harh

Og savl lange ud at munden og med dirrende læber....
Ha ha ha ha sikke et billede:))

damn jeg føler mig fjollet lige nu8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.