Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Linemaria90 skriver: jubii flere som er tætte på kun 18?? ejj du får mig til at føle mig gammel det er da kun 2 års forskel fortæl om dig selv
jubii flere som er tætte på kun 18?? ejj du får mig til at føle mig gammel det er da kun 2 års forskel
fortæl om dig selv
jemen jeg hedder christina.. jeg fik min søn lige da jeg var fyldt 17 han hedder elias som din ældste søn jeg bor som sagt i hjørring i min egen lejlihed ja kan ik ige finde på mere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Elias"s mor (30/10/09) skriver: jemen jeg hedder christina.. jeg fik min søn lige da jeg var fyldt 17 han hedder elias som din ældste søn jeg bor som sagt i hjørring i min egen lejlihed ja kan ik ige finde på mere
okay jeg fik også elias som 17 årig
hvad laver du så nu? bor du med din kæreste
Linemaria90 skriver: okay jeg fik også elias som 17 årig hvad laver du så nu? bor du med din kæreste
ham jeg er sammen med er ikk min søns far det en længere histore som jeg helst vil skrive privat med diig om så hvis du vil vide om det må du lige skrive privat... men jeg går på vuc her i hjørring
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128