Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
skoust skriver: fantastisk alder.
fantastisk alder.
ja der sker meget. der er krudt i de små numser
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Linemaria90 skriver: ja der sker meget. der er krudt i de små numser
ja det må man godt nok sige oliver vil bare alt selv lige for tiden.
ååh øv, det kender jeg alt til
Jeg flyttede over til min mand på Mors fra kbh. i maj 2008 og vi har en datter Daniella fra juli 2008
Det er så træls, når man ikke bare lige kan ta' et smut forbi veninderne, som man gjorde før i tiden
skoust skriver: ja det må man godt nok sige oliver vil bare alt selv lige for tiden.
ja det kender jeg
kommer du fra hjørring, eller er du tilflytter hvad laver du nu. hvis jeg må spørge
LotteGabriella skriver: ååh øv, det kender jeg alt til Jeg flyttede over til min mand på Mors fra kbh. i maj 2008 og vi har en datter Daniella fra juli 2008 Det er så træls, når man ikke bare lige kan ta' et smut forbi veninderne, som man gjorde før i tiden
ja det er noget øv. det er jo heller ikke fordi at man går en tur ned i byen med et skilt på ryggen "jeg mangler veninder" hehe.. så det er lidt svært at komme til at kende nye mennesker
Linemaria90 skriver: ja det kender jeg kommer du fra hjørring, eller er du tilflytter hvad laver du nu. hvis jeg må spørge
jamen jeg er ved at få ordnet det siodste så min førtidspension skal gå igennem så laver ikke rigtig noget .. men send mig en pb så kan jeg bedre forklare dig det
Linemaria90 skriver: ja det er noget øv. det er jo heller ikke fordi at man går en tur ned i byen med et skilt på ryggen "jeg mangler veninder" hehe.. så det er lidt svært at komme til at kende nye mennesker
Jeg håber at du finder en dejlig veninde
Jeg var så heldig at finde en dejlig veninde i min mands kammerats kæreste og så har jeg heldigvis stadigvæk min skønne veninder fra Kbh.
LotteGabriella skriver: Jeg håber at du finder en dejlig veninde Jeg var så heldig at finde en dejlig veninde i min mands kammerats kæreste og så har jeg heldigvis stadigvæk min skønne veninder fra Kbh.
mange tak
Linemaria90 skriver: Hej piger... er der nogen af jer som bor i Nordjylland.?? Jeg bor selv i Hirtshals, og kunne godt bruge nogle nye bekendtskaber da jeg er flyttet herop fra Vejle i august, og går sygemeldt indtil jeg føder, så jer har maaasser af tid savner at gå ture i gågaden, gå på cafe, eller bare hjemmehygge med en veninde. skriv gerne lidt om jer selv. jeg kan jo starte Jeg hedder Line, er 20 år og er gift med Dánial på 21. Jeg har Elias fra marts 08 fra et tidligere forhold, og sammen venter vi en lille dreng i februar jeg er vokset op i vejle, og er først flyttet derfra i august hvor jeg kom hertil. god aften til jer alle
Hej piger...
er der nogen af jer som bor i Nordjylland.??
Jeg bor selv i Hirtshals, og kunne godt bruge nogle nye bekendtskaber da jeg er flyttet herop fra Vejle i august, og går sygemeldt indtil jeg føder, så jer har maaasser af tid
savner at gå ture i gågaden, gå på cafe, eller bare hjemmehygge med en veninde.
skriv gerne lidt om jer selv. jeg kan jo starte
Jeg hedder Line, er 20 år og er gift med Dánial på 21. Jeg har Elias fra marts 08 fra et tidligere forhold, og sammen venter vi en lille dreng i februar
jeg er vokset op i vejle, og er først flyttet derfra i august hvor jeg kom hertil.
god aften til jer alle
tjeg er godt nok kun 18 men jeg bor i hjørring og har en søn på 13 mdr
Elias"s mor (30/10/09) skriver: tjeg er godt nok kun 18 men jeg bor i hjørring og har en søn på 13 mdr
jubii flere som er tætte på kun 18?? ejj du får mig til at føle mig gammel det er da kun 2 års forskel
fortæl om dig selv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128