Flot ny jakke str 56 + mere.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.192 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Lou87

Hej tøser!

UPDATE!! JAKKE OG HELDRAGTER ER SOLGT!!

MEN SE NEDENFOR:

Har lige sorteret i hendes tøj, så har masser brugt (noget kun været på 1 gang!) der også sælges hvis det har interesse.. nogle ting også neutrale. Str. 50 og 56. Skriv for billeder hvis det er noget besmtemt der har interesse.. alt fra strømper og strømpebukser, bodys og til dragter og kjoler

BUD MODTAGES - sælges billigere ved køb af mere, så jeg kan spare på portoen. Bor du i nærheden af Sorø er du velkommen til og komme og kigge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

nørgaard

HejsaJeg har ikke så meget i str. 50 og 56 men vi kender ikke kønnet så ville være intresseret i neutralt især strømpebukser, bodyer og andet basis tøj. Mvh line

Anmeld

21. december 2010

Lou87

nørgaard skriver:

HejsaJeg har ikke så meget i str. 50 og 56 men vi kender ikke kønnet så ville være intresseret i neutralt især strømpebukser, bodyer og andet basis tøj. Mvh line

Hej

Undskyld har slet ikk set din besvarelse pga den ikk var citeret!

Men jeg har en del neutralt..

Vil du se billeder eller lign?
Har du en mail..

Anmeld

21. december 2010

nørgaard

Hej det er bare iorden. Jeg har ikke født endnu

Ja jeg er stadig intresseret min adresse er: linefisen@hotmail.com

Glæder mig til at se.

Mvh Line

Anmeld

21. december 2010

marhemor

Lou87 skriver:

Hej tøser!

Har en jakke som min datter desværre kun fik brugt en gang, købte den lidt for sent så var for lille og fik desværre bare klippet mærket af..

Fra Ellos til 149 kr (vil gerne så tæt på nypris som muligt) se evt mere om den her http://www.ellos.dk/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=45992&productId=288337&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

Har to sparkedragter der ikk er brugt heller (da hun var for tynd til dem) i str 50.. mærke er dog klippet af. Begge rigtig fine, fra mærket fixoni. Med tilhørende langærmet body med æbler på.

Den ene er i velour og med søde larve hovedet på fødderne. Den anden er i bomuld med allover print af æbler.

Har lige sorteret i hendes tøj, så har masser brugt (noget kun været på 1 gang!) der også sælges hvis det har interesse.. nogle ting også neutrale. Str. 50 og 56. Skriv for billeder hvis det er noget besmtemt der har interesse.. alt fra strømper og strømpebukser, bodys og til dragter og kjoler

BUD MODTAGES - sælges billigere ved køb af mere, så jeg kan spare på portoen. Bor du i nærheden af Sorø er du velkommen til og komme og kigge

hvor varm er den? Kan den bruges her i kulden i en varm kørepose?

Jeg kan godt være interesseret i den

Anmeld

21. december 2010

Lou87

Glæder mig til at se.

Mvh Line

Hmm min mail gider ikk logge ind lige nu..
Men billederne kommer bare her i stedet
Sig endelig til hvis der er nogle spørgsmål eller noget.

Det som der står brugt få gange / aldrig brugt på.. kan være 1 af tingene er brugt få gange.. og nogle af de andre slet ikke..
Alt er i pæn stand (eneste nussede ting er hagesmækken)

Og knapperne på bodyerne.. der skallede mallingen af ved første vask. Nogen af dem er dog ikk brugt.

HER KOMMER ALT DET NEUTRALE JEG HAR:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. december 2010

Lou87

marhemor skriver:

hvor varm er den? Kan den bruges her i kulden i en varm kørepose?

Jeg kan godt være interesseret i den

Hej

Beklager har ikk lige nået at få ført over..
Den er li blevet solgt på trendsales i aftes.

Men kan godt anbefale den - den er sådan vatteret og fin varm til en kørepose. (dog nok ikk li til minus 10 grader )

Du skal blot være hooked på lynlåsen sidder bagtil! Det var lidt irriterende synes jeg, men hvis man er van til den er den fin.

Jeg har flere ting til en pige, så sig til hvis du vil se billeder af noget specifikt. Har lige lagt neutrale ting op.

Anmeld

30. december 2010

nørgaard

nørgaard skriver:

Glæder mig til at se.

Mvh Line

Hej

Jeg afventer lidt, jeg er i uge 37 nu så tror jeg venter til jeg kender kønnet Har enkelte sæt i neutral, men tror gerne jeg vil have lidt farver når babs kommer... Så det kan være jeg skriver senere om nogle uger

mvh Line 

Anmeld

1. januar 2011

Lou87

nørgaard skriver:

Hej

Jeg afventer lidt, jeg er i uge 37 nu så tror jeg venter til jeg kender kønnet Har enkelte sæt i neutral, men tror gerne jeg vil have lidt farver når babs kommer... Så det kan være jeg skriver senere om nogle uger

mvh Line 

Det gør du bare ;-)
Har massere pige tøj.. smiler.

Held og lykke

Anmeld

1. januar 2011

nørgaard

Tak for det 50% chance for jeg får brug for noget lysrødtEr spændt på om der ikke snart sker noge, tror min Slimprop gik i går er37+2 men har godt hørt der kan gå flere dag/uger før end der kan ske noget. Har du erfaring med slimpropen går og så man går i fødsel? Mvh Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.