Jeg vælger og være ano, da jeg ikk helt lige ved hvor jeg står henne i denne situation...
Men sagen er den at min kæreste har åbenbart svært ved og ha tankerne på mig kun (altså forholdsmæssigt...) Har opdaget ham i at skrive med en fælles veninde... Hvor han havde bedt om nøgen billeder og sådan... Og at hun var sød og dejligt... Og at han gerne ville ha hende...
Men ved sku ikk lige hvor meget veninde det er når hun ingenting har nævnt overfor mig om det...
Ska lige siges i beskederne så det ikk ud som om hun var interesseret, men ved hun har nogle følelser for ham...
Hvis det havde været jer der havde fået sådan nogle beskeder, havde i så kontaktet personens kæreste, eller havde i bar ladet det være som det er..
I dag opdager jeg så han har skrevet med en anden fælles veninde... Hvor han havde brokket sig over vores sexliv... Ska lige siges jeg er gravid i 29. uge, så lysten er lille lige for tiden...
Han har være utro 1 gang hvor jeg tilgav ham... Kan bar ikk holde til og blive ved...
Nogle ide til hva jeg kan gøre...???
Når jeg konfrontere ham med hva jeg ved griner han af mig... Det er hans måde at reagere på..
KH. Ano...
Anmeld