Tror snart jeg blir nødt til at være her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.400 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg vælger og være ano, da jeg ikk helt lige ved hvor jeg står henne i denne situation... 

Men sagen er den at min kæreste har åbenbart svært ved og ha tankerne på mig kun (altså forholdsmæssigt...) Har opdaget ham i at skrive med en fælles veninde... Hvor han havde bedt om nøgen billeder og sådan... Og at hun var sød og dejligt... Og at han gerne ville ha hende...
Men ved sku ikk lige hvor meget veninde det er når hun ingenting har nævnt overfor mig om det...  Ska lige siges i beskederne så det ikk ud som om hun var interesseret, men ved hun har nogle følelser for ham... 
Hvis det havde været jer der havde fået sådan nogle beskeder, havde i så kontaktet personens kæreste, eller havde i bar ladet det være som det er..

I dag opdager jeg så han har skrevet med en anden fælles veninde... Hvor han havde brokket sig over vores sexliv... Ska lige siges jeg er gravid i 29. uge, så lysten er lille lige for tiden... 

Han har være utro 1 gang hvor jeg tilgav ham... Kan bar ikk holde til og blive ved...

Nogle ide til hva jeg kan gøre...???
Når jeg konfrontere ham med hva jeg ved griner han af mig... Det er hans måde at reagere på.. 

KH. Ano... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg vælger og være ano, da jeg ikk helt lige ved hvor jeg står henne i denne situation... 

Men sagen er den at min kæreste har åbenbart svært ved og ha tankerne på mig kun (altså forholdsmæssigt...) Har opdaget ham i at skrive med en fælles veninde... Hvor han havde bedt om nøgen billeder og sådan... Og at hun var sød og dejligt... Og at han gerne ville ha hende...
Men ved sku ikk lige hvor meget veninde det er når hun ingenting har nævnt overfor mig om det...  Ska lige siges i beskederne så det ikk ud som om hun var interesseret, men ved hun har nogle følelser for ham... 
Hvis det havde været jer der havde fået sådan nogle beskeder, havde i så kontaktet personens kæreste, eller havde i bar ladet det være som det er..

I dag opdager jeg så han har skrevet med en anden fælles veninde... Hvor han havde brokket sig over vores sexliv... Ska lige siges jeg er gravid i 29. uge, så lysten er lille lige for tiden... 

Han har være utro 1 gang hvor jeg tilgav ham... Kan bar ikk holde til og blive ved...

Når jeg konfrontere ham med hva jeg ved griner han af mig... Det er hans måde at reagere på.. 

KH. Ano... 

Åh nej dog

Det er da slet slet ikke det du skal tænke på lige nu, hvor du skal nyde din mave og kommende baby

Ville som din veninde, helt sikkert have fortalt dig om sagen. Ja som du skriver er hun nok ikke meget veninde når hun er vild med ham og sikkert godt vil noget mere med ham end bare skrive...

Men hvis han ikke er mere voksen end at han bare griner af dig, skulle du måske bare tage springet, så du har fundet dig selv, inden baby kommer til verden. Din chance for et nyt og bedre forhold kan da kun blive forbedret ved det

Anmeld

14. december 2010

håber snart det er os

det er noget af en kamel af sluge øv øv

jeg synes bestemt din veninde burde have sagt noget til dig

jeg synes ikke det er en rar tanke at gå med at hun ikke fortæller dig det, så må det være fordi hun har føelser for din kæreste

synes du skal snakke både med din veninde og kæreste

og din kæreste skal ikke bare have lov at grine du skal blive ved med at snakke med ham prøv at sige til ham hvad han ville have gjort hvis det var omvendt

held og lykke

Anmeld

14. december 2010

Isabella_mor

jeg havde ikke gidet at skulle bruge et minut mere på sådan en ja kan man overhovedet kalde ham for en kæreste... føj hvor er det uforskammet og respektløst både af ham men da fanme også din venninde og du burde konfrontere hende med det.!!!  du er da SÅ meget bedre tjent UDEN ham og da også hende... selvom i har et barn på vej...  

du fortjener SÅ MEGET BEDRE.. 

Anmeld

14. december 2010

Loa

Jeg ved godt det er let at sige/skrive for en der ikke selv står i situationen, men jeg havde sagt, ud til højre med stodderen.....

Der er ingen undskyldning for at skrive sådan med andre! Overhovedet....... Og han har allerede været dig utro en gang? Det tyder på mig som om han slet ikke er moden nok til hverken et seriøst forhold eller en baby......

UD med ham, inden den lille kommer.... Man skal ikke blive i et dårligt forhold "bare" fordi man skal have en lille.....

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

Mange takker for svar... 

Har  skrevet lidt med hende og hun svarede på det jeg spurgte om, men nævnte ikk noget selv.. Hun ved ikk jeg ved det... Hun prøver godt nok og dække over noget af det.... 

Bar det at man ikk kan snakke om det uden han ska grine af mig som om jeg er fuld af løgn.. 

Ska så lige siges at vi har et barn sammen i forvejen... 

Anmeld

14. december 2010

Koen.

Har selv lige stået der hvor faren til min datter ikke kunne holde sig til en Vi er ikke sammen mere for gider ikke være til grin og spilde mit liv!

Du fortjerner en meget bedre behandling søde du

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

lillespurv20 skriver:

Har selv lige stået der hvor faren til min datter ikke kunne holde sig til en Vi er ikke sammen mere for gider ikke være til grin og spilde mit liv!

Du fortjerner en meget bedre behandling søde du

Det mest trælse er at jeg har været sammen med ham i 6 år.. Så tænker jeg lidt nu hvor mange gange har han så gjort det..??

Men hælder oz mest til efterhånden og være selv... 

Anmeld

14. december 2010

CamillaT89

Anonym skriver:

Mange takker for svar... 

Har  skrevet lidt med hende og hun svarede på det jeg spurgte om, men nævnte ikk noget selv.. Hun ved ikk jeg ved det... Hun prøver godt nok og dække over noget af det.... 

Bar det at man ikk kan snakke om det uden han ska grine af mig som om jeg er fuld af løgn.. 

Ska så lige siges at vi har et barn sammen i forvejen... 

Han lyder virkelig som en taber! 

Se at komme ud af det forhold. Det bliver ikke svært at finde en, der er bedre end det der! Jesus christ! 

Anmeld

14. december 2010

Carina1977

Anonym skriver:

KH. Ano... 

Een gang utro, altid utro

Jeg ville aldrig tilgive en der havde været mig utro. nu ved jeg så ikke hvornår han var dig utro, om det var mens du var gravid eller inden. men under alle omstændigheder, er sådan noget utilgiveligt, og jeg ville ikke tøve med at give sådan en mand sparket. Men det er jo dit liv og dit valg

Tror bare du hele tiden ville føle at du ikke kunne stole på ham, og frygte at han er dig utro. Det må da være enormt svært at leve på den måde. Nu ved jeg jo at du venter dig, men jeg synes bare han ingen respekt har for dig, når han fortsætter med at være dig utro....og ligefrem griner af det  Dert at i venter barn sammen, skal ikke være det der afgører det, når du træffer din beslutning omkring jeres forhold. Jeg synes du skal gøre op med dig selv om DU kan leve på den her måde. Bliv for guds skyld ikke sammen med ham for barnets skyld. Lyt til dig selv og din egen fornemmelse....hvad siger den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.