96 dage, en kommende morfar og influenza

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

AnneBJ

Maria-s skriver:

Jeg kan KUN stemme i, at jeg OGSÅ glæder mig til at få min krop tilbage. Til at kunne drikke et glas rødvin. farve hår. Få en talje og kunne klæde mig ud i stiletter og lækkert tøj, uden at ligne en hval. Jeg ved godtd er kommer amningen bagefter også, som selvfølgelig sætter en begrænsning for HVOR meget man kan skeje ud, men bare at kunne en LILLE smule bliver nu dejigt

Jeg synes også det virker som om der er rigtig, rigtig længe til målet er nået.. Kan ikke lige PT overskue Januar og til jeg kan komme på barsel start Februar. Jeg synes jeg er ved at være rigtig træt, når arbejdsdagen er 2/3 færdig og jeg sidder og tripper for at kunne komme hjem og ligge mig ned på sofaen og slappe af. Meeeeen mon ikke når vi står slut Februar så kigger vi tilbage og tænker; Whaaaattt??? ER DET NU???

Godt at høre at det går bedre med dig. Jeg synes også jeg har fået det bedre efter jeg er begyndt til Kiropraktor. det er ikke helt super endnu, men meget bedre en for blot en uge siden

Ja så dejligt at vi kan brokke os lidt til hinanden

Knus

Dejligt at du har fået det bedre!!

Tak for opmuntring - tror du har helt ret; lige pludselig er det marts

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Mettemus

Man må gerne brokke sig! Det er lige præcis derfor vi også er her. Sådan nogle ikke-gravide veninder har liiidt svært ved at sætte sig ind i graviditetsbetinget ævl hvor søde og forstående de end prøver at stille sig an. DERFOR er det skønt med denne online mødregruppe. Jeg kan udemærket godt forstå du ikke synes det er sjovt! Du har virkelig også været urimelig hårdt ramt. Du må blive beriget med verdens sødeste, mest sovende og mindst grædende baby når den melder sin ankomst til marts (som jo er liiiige om lidt!). Du får lige et virtuelt kram herfra!

fra Mette som overhovedet heller ikke synes det er sjovt længere, og det til trods for at hun har haft det ret nemt hele vejen igennem

Anmeld

14. december 2010

AnneBJ

Mettemus skriver:

Man må gerne brokke sig! Det er lige præcis derfor vi også er her. Sådan nogle ikke-gravide veninder har liiidt svært ved at sætte sig ind i graviditetsbetinget ævl hvor søde og forstående de end prøver at stille sig an. DERFOR er det skønt med denne online mødregruppe. Jeg kan udemærket godt forstå du ikke synes det er sjovt! Du har virkelig også været urimelig hårdt ramt. Du må blive beriget med verdens sødeste, mest sovende og mindst grædende baby når den melder sin ankomst til marts (som jo er liiiige om lidt!). Du får lige et virtuelt kram herfra!

fra Mette som overhovedet heller ikke synes det er sjovt længere, og det til trods for at hun har haft det ret nemt hele vejen igennem

Haha, sådan en baby er jeg også sikker på han bliver.. Kan dog godt se, at dem jeg fortæller det til, som HAR børn, ryster på hovedet og tænker "tsk tsk - du bliver klogere" - de forstår vist ikke overlevelsesmomentet i den tanke...

Selvom det ikke er dejligt du også er ved at være mættet af graviditet, er det trods alt dejligt ikke at være alene om det! Men ja, lige pludselig titter FB'erne og de lækre babybilleder frem herinde, og så går det pludselig stærkt - alt for stærkt garanteret, og lige pludselig er det jul igen

Tak for opmuntringen!

Anmeld

15. december 2010

Marco2

Først et stort knus 

Jeg har jo selv oprettet et brokkeindlæg fordi jeg bare synes det hele var trælst.

Men efter de opmuntrende ord herinde fra, og dagdrømmeriet til cocktails mm er humøret atter vendt.

Synes faktisk at jeg har fået helt vildt meget energi, og får lavet så mange ting pt. Så jeg håber for dig at det lige pludselig vender og at du får en rigtig god positiv oplevelse af den sidste del af din graviditet.

Og hvor dejligt at mødet med din far gik godt. Jeg var selv igår til "krisemøde" vedr. forholdet til min mor. Long story, men hun er hjerneskadet så der er mange problematikker inde over og jeg er derværre eneste slægtning som gør noget i den retning.

Så god sidste del af graviditet til dig og en forhåbentlig fantastic fødsel.

AG

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.