Nogle af jer dejlige piger, som kan hjælpe mig? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Anonym trådstarter

Amso skriver:

for at du er gravid.. Og at ægget bliver siddende.. Men man kan godt teste posektiv graviditet, selv om ægget ikke har sat sig fast. Det er derfor det anbefales først at teste når man er gået over tid.. Så er chancerne for at blive skuffet MEGET mindre..

Men håber da på det bedste for jer.. Ville være en dejlig julegave..

Behøver faktisk ikke andre gaver så

Ja, tør heller ikke glæde mig endnu, da det sagtejs kan nå at ende ud i en bio, men kunne slet ikke lade være med at teste, ønsker det så brændende... Og hvis ægget nu sætter sig fast efter 3-4 dage, så var det jo fantastisk, men det tyder vidst på det er en uge efter ÆL, og så er det jo kun lige oppe over - må bare væbne mig med talmodighed og håbe på det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Cherry_77

Jeg har testdag d. 21/12.  Håber sådan, at den er positiv, vi mistede et barn i september.

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

Cherry_77 skriver:

Jeg har testdag d. 21/12.  Håber sådan, at den er positiv, vi mistede et barn i september.

Det er jeg bare rigtig ked af at høre - vi mistede også et i oktober - håber sådan vi begge får et lille julemirakel - det fortjener vi

Har testdag dagen før dig så - så ma vi krydse ekstra meget de to dage

Anmeld

14. december 2010

Sofia

Anonym skriver:

Åhh, hvor håber jeg bare du har ret

Havde en rigtig hård MA i oktober, så håber virkelig vi kan få vores højeste ønske opfyldt Der testede jeg også positiv 3+2, så håber håber håber

Men når jeg nu har testet før tid, er jeg nervøs for om det ender med en biokemisk, derfor jeg håber sådan på, at ægget har sat sig fast

Kan godt forstå du frygter en biokemisk, men synes du skal slå koldt vand i blodet og så teste når du er 4+0. Jeg ved godt det virker som usandsynlig lang tid du skal vente, men GØR det, og så kan du føle dig mere sikker hvis du får en positiv test dér også. Og ellers så bestil tid til en blodprøve hos lægen. Mon ikke de også vil tilbyde dig en tryghedsscanning nu hvor du tidligere har haft en MA? Ellers synes jeg helt sikkert du selv skal betale for en. Det gjorde vi og det gav virkelig en dejlig tryghed. Krydser alle mine fingre!!

Anmeld

14. december 2010

Cherry_77

Er også ked af at høre, at I har mistet. Det er utrolig hårdt.

Vi krydser fingre for et julemirakel hos os begge:-) Det ville være rigtig dejligt. Det er et godt tegn, at du allerede har testet svagt positiv. Jeg vil se, om jeg kan vente 1 uge med at teste.

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Kan godt forstå du frygter en biokemisk, men synes du skal slå koldt vand i blodet og så teste når du er 4+0. Jeg ved godt det virker som usandsynlig lang tid du skal vente, men GØR det, og så kan du føle dig mere sikker hvis du får en positiv test dér også. Og ellers så bestil tid til en blodprøve hos lægen. Mon ikke de også vil tilbyde dig en tryghedsscanning nu hvor du tidligere har haft en MA? Ellers synes jeg helt sikkert du selv skal betale for en. Det gjorde vi og det gav virkelig en dejlig tryghed. Krydser alle mine fingre!!

Tusind tak

Ja, vi er blevet tilbudt en tryghedsscanning næste gang, så det er rigtig dejligt at vide...

Ja, rigtig svært at vente, men nu er det jo snart weekend, og så bliver det også hurtigt mandag

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Cherry_77 skriver:

Er også ked af at høre, at I har mistet. Det er utrolig hårdt.

Vi krydser fingre for et julemirakel hos os begge:-) Det ville være rigtig dejligt. Det er et godt tegn, at du allerede har testet svagt positiv. Jeg vil se, om jeg kan vente 1 uge med at teste.

Kan godt forstå du venter med at teste, synes bare ventetiden er sååå laaaaang Men det kender du vel alt til...

Blev I hurtigt gravide sidst?

Anmeld

15. december 2010

Cherry_77

Anonym skriver:

Kan godt forstå du venter med at teste, synes bare ventetiden er sååå laaaaang Men det kender du vel alt til...

Blev I hurtigt gravide sidst?

Ja, ventetiden er lang...

Sidste gang blev jeg gravid efter 3 mdr., så det var forholdsvis hurtigt. Håber også der ikke går så lang tid denne gang... Det ville være dejligt, hvis jeg får en positiv test her inden jul:-) Hvad med dig, gik det hurtigt eller brugte I længere tid? Kan godt forstå, det er svært at vente, når du har fået en svag streg nr. 2...

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Cherry_77 skriver:

Ja, ventetiden er lang...

Sidste gang blev jeg gravid efter 3 mdr., så det var forholdsvis hurtigt. Håber også der ikke går så lang tid denne gang... Det ville være dejligt, hvis jeg får en positiv test her inden jul:-) Hvad med dig, gik det hurtigt eller brugte I længere tid? Kan godt forstå, det er svært at vente, når du har fået en svag streg nr. 2...

Ja, det var rimelig hurtigt - selvom I nok selv har følt det gik langsomt

Jamen vi havde den i første hug, så det var vi ekstremt taknemmelige for Bare SÅ ked af, at det ikke gik, som vi havde drømt om...

Er du ved at være spændt på tirsdag?

Håber sådan vi begge to får vores julemirakel

Anmeld

18. december 2010

Cherry_77

Ja, selvom det gik ret hurtigt havde jeg været utålmodig i et stykke tid.... Det er jo ikke til at sige, hvornår det sker.

Jeg tør ikke rigtig skrue forventningerne op til tirsdag. Var nemlig så nysgerrig at jeg tog en test i morges, og der var kun 1 streg. Men det er jo også alt for tidligt at teste, så håber stadig på et julemirakel, som du skriver Men hellere at der går lidt længere tid, og at det så går godt denne gang. Du må da også være spændt på hvad testen siger mandag...

Jeg ved, hvordan du har det mht. at være ked af at have mistet. Det tror jeg aldrig man kommer over. Jeg er også selv meget ked af det, og det gør det ikke bedre at en af mine veninder er gravid med termin i samme måned, hvor jeg selv skulle have haft termin. Så når jeg ser hende, bliver jeg mindet om det... Men tænker alligevel tit på det...

God weekend.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.