Nogle af jer dejlige piger, som kan hjælpe mig? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.551 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Anonym trådstarter

Hej piger

Har lige et spørgsmål ang. denne gravide verden

Hvor lang tid efter ÆL sætter ægget sig fast?

Har søgt lidt på nettet, og der står nogle steder 3-4 dage, andre steder 5-6 dage, og sørme om der ikke også står 7-10 dage nogle steder

Synes virkelig det er forvirrende...

Iflg. beregninger vil det i dag hedde 3+1, og i morges havde jeg en meget meget svag positiv test, og jeg mener MEGET svag, så håber jo lidt (MEGET) på ægget har sat sig fast

Tænkte også lige på, hvilken dag jeg har mensstart, da der kom en lille smule blod den 23. November, men det først rigtig kom den 24. November?

Tak for hjælpen piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Cherry_77

Hej!

Jeg har læst, at der går 7-8 dage før ægget sætter sig fast.

Jeg er ligesom dig spændt på, om der er bonus denne gang!

Jeg vil mene, at den første dag i din cyklus er 23/11 selvom der kun kom lidt blod.

Krydser fingre:-) 

Anmeld

14. december 2010

Missi

jamen hvis du har haft en positiv test om den så er svag eller ik, så vil jeg jo mene at det har sat sig fast og du er gravid

Anmeld

14. december 2010

Sofia

Svag positiv = POSITIV, jeg tror godt jeg tør sige tillykke. Testede selv positivt  3+4. Men for at være sikker så test igen om et par dage

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

Cherry_77 skriver:

Hej!

Jeg har læst, at der går 7-8 dage før ægget sætter sig fast.

Jeg er ligesom dig spændt på, om der er bonus denne gang!

Jeg vil mene, at den første dag i din cyklus er 23/11 selvom der kun kom lidt blod.

Krydser fingre:-) 

Uhh, det er godt nok en forvirrende verden

Ihh, hvor spændende - hvornår har du testdag?

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

Missi skriver:

jamen hvis du har haft en positiv test om den så er svag eller ik, så vil jeg jo mene at det har sat sig fast og du er gravid

Åhh, hvor håber jeg bare du har ret

Havde en rigtig hård MA i oktober, så håber virkelig vi kan få vores højeste ønske opfyldt

Men når jeg nu har testet før tid, er jeg nervøs for om det ender med en biokemisk, derfor jeg håber sådan på, at ægget har sat sig fast

Anmeld

14. december 2010

Missi

Anonym skriver:

Havde en rigtig hård MA i oktober, så håber virkelig vi kan få vores højeste ønske opfyldt

Men når jeg nu har testet før tid, er jeg nervøs for om det ender med en biokemisk, derfor jeg håber sådan på, at ægget har sat sig fast

Jeg testede svagt positivt da jeg var 3+1 og dagen efter ved lægen var det bekraftiget så det kan godt lade sig gøre ss

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Svag positiv = POSITIV, jeg tror godt jeg tør sige tillykke. Testede selv positivt  3+4. Men for at være sikker så test igen om et par dage

Havde en rigtig hård MA i oktober, så håber virkelig vi kan få vores højeste ønske opfyldt Der testede jeg også positiv 3+2, så håber håber håber

Anmeld

14. december 2010

Amso

for at du er gravid.. Og at ægget bliver siddende.. Men man kan godt teste posektiv graviditet, selv om ægget ikke har sat sig fast. Det er derfor det anbefales først at teste når man er gået over tid.. Så er chancerne for at blive skuffet MEGET mindre..

Men håber da på det bedste for jer.. Ville være en dejlig julegave..

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

Missi skriver:

Jeg testede svagt positivt da jeg var 3+1 og dagen efter ved lægen var det bekraftiget så det kan godt lade sig gøre ss

Fantastisk at høre

Testede også positivt 3+2, da jeg var gravid sidst, så det vil bare være helt fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.