Massage = fødsel?? ...Brug for svar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

AnneBJ

piadas skriver:

Hmmm, nu spørger jeg lige dumt, for jeg er jo vant til at gå lang tid over, så det var da værd at prøve, når tiden nærmer sig! Hvordan gør de lige det der med massagen, for man kan jo ikke ligge på maven? Sidder man så bare op?

Du får bare puder under dig.. Så der faktisk bliver lavet et hul til maven på briksen! Sådan ligger jeg også på maven herhjemme. Jeg har altid elsket at ligge på maven, og kan faktisk også godt lidt endnu, men det bliver sådan helt skråt. Skal af og til ligge med is på mine bækkenled, og det er jo nemmest på maven. Så stabler min kæreste puder op i sofaen, det er en større videnskab han har gang i efterhånden, men nøj jeg ligger godt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

CA

piadas skriver:

Hmmm, nu spørger jeg lige dumt, for jeg er jo vant til at gå lang tid over, så det var da værd at prøve, når tiden nærmer sig! Hvordan gør de lige det der med massagen, for man kan jo ikke ligge på maven? Sidder man så bare op?

Mange steder har de en gravid-briks. Sådan en med hul til maven. Hende jeg skal op til har ikke sådan en briks, men sådan nogle puder til at stable en op på når man er gravid

Anmeld

14. december 2010

Marco2

piadas skriver:

Hvordan gør de lige det der med massagen, for man kan jo ikke ligge på maven? Sidder man så bare op?

De massører som tilbyder massage til gravide har typisk en speciel massagestol, hvor der er hul til maven 

Min massør har desværre kun en ordinær stol, så jeg får vist ikke noget massage inden, for vil slet ikke kunne holde ud at ligge på maven.

MEn nøj hvor ku' jeg godt bruge det …

Et varmt karbad med lækre olier og så en gang massage … uhmmmm

AG

Anmeld

14. december 2010

Diana...

Carina87 skriver:

Hmm... Han ville ikke massere dig fordi han var bange for at sætte fødslen i gang? Jeg synes det er svært. Har godt nok aldrig hørt om det her før.

Men har nu bestemt mig for at tage afsted og håber der ikke sker noget 

Det var noget med at han skulle rygge i mit bækken og det ville hen ikke når jeg var så langt henne. 

Jeg har hørt det flere gange før også når manden giver en massage må de ikke trykke for hård da det kan sætte noget igang. 

Anmeld

14. december 2010

Angelspot

Min fys har ikke sådan en briks med hul til maven Jeg ligger på siden lidt skrå, det fungerer ikke helt optimalt, men hun får gjort det hun skal. Herhjemme ligger jeg ind over en skammel når kæresten giver massage, det går faktisk bedre, for så er det som at ligge på maven. Men synes det er tungt når maven bare hænger ned uden støtte under

Anmeld

14. december 2010

Mettemus

DK skriver:

Øhh... altså det er noget med at man slapper rigtig meget af, og der så bliver frigjort nogle "slap af" hormoner der så MULIGVIS kan få livmoderen til at slappe så meget af at den "giver slip" og man får veer!

Jeg og mine veninder/svigerinder har sådan en "få veer-cocktail" hvor man først skal have grundig massage og bagefter sex, og så har ALLE dem vi kender der har prøvet det fået veer indenfor 24-30 timer. Om det er sex'en eller massagen, eller helt tilfældigt er jo ikke til at sige...

Jeg fik massage og sex aftenen sent d. 23/12 og vandet gik tidligt om morgenen + efterflg. veer d. 25/12, kun 37+4!

Yes, det komme på to-do listen fra d. 6/1 sammen med Dianas forslag om akupunktur!

Det lyder jo lisså sikkert som amen i kirken!

Anmeld

14. december 2010

PeruBaby

PRÆCIS, METTE!! Det skal så meget afprøves når man kommer over de 37 uger og er ved at føle sig KLAR til at få bebse ud Under alle omstændigheder kan det vil ikke skade...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.