Massage = fødsel?? ...Brug for svar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.618 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. december 2010

CA

Ja, jeg skulle jo lige forkæle mig selv og dermed have mig en omgang massage i morgen. Er helt smadret i hele kroppen, men det kender I jo nok godt

Blev kontaktet af massøren her til morgen. Hun havde kigget i kalenderen og set at jeg kun har lidt over 4 uger til termin og derfor ville gøre mig opmærksom på, at der er en lille bitte risiko for at sætte fødslen i gang ved massage.

Det har jeg godt nok aldrig hørt før og kan ikke finde noget om det nogen steder. Har I hørt noget? Og hvad synes I jeg skal gøre? 

...Kan ikke rigtig ringe til JM da hun kun har telefontid om onsdagen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

DK

Øhh... altså det er noget med at man slapper rigtig meget af, og der så bliver frigjort nogle "slap af" hormoner der så MULIGVIS kan få livmoderen til at slappe så meget af at den "giver slip" og man får veer!

Jeg og mine veninder/svigerinder har sådan en "få veer-cocktail" hvor man først skal have grundig massage og bagefter sex, og så har ALLE dem vi kender der har prøvet det fået veer indenfor 24-30 timer. Om det er sex'en eller massagen, eller helt tilfældigt er jo ikke til at sige...

Jeg fik massage og sex aftenen sent d. 23/12 og vandet gik tidligt om morgenen + efterflg. veer d. 25/12, kun 37+4!

Anmeld

14. december 2010

Diana...

Ja jeg har også hørt om det med massage men jeg tror nu jeg ville tage afsted alligevel. 

Jeg kunne ikke komme til fys med mit bækken fordi de var bange for at sætte gang i noget og jeg har jo stadig ca 7 uger tilbage. 

Anmeld

14. december 2010

Diana...

DK skriver:

Øhh... altså det er noget med at man slapper rigtig meget af, og der så bliver frigjort nogle "slap af" hormoner der så MULIGVIS kan få livmoderen til at slappe så meget af at den "giver slip" og man får veer!

Jeg og mine veninder/svigerinder har sådan en "få veer-cocktail" hvor man først skal have grundig massage og bagefter sex, og så har ALLE dem vi kender der har prøvet det fået veer indenfor 24-30 timer. Om det er sex'en eller massagen, eller helt tilfældigt er jo ikke til at sige...

Jeg fik massage og sex aftenen sent d. 23/12 og vandet gik tidligt om morgenen + efterflg. veer d. 25/12, kun 37+4!

Ha ha Det skal jeg da helt sikker prøve når jeg er 37+ 

Anmeld

14. december 2010

Sofia

DK skriver:

BINGO - det vil jeg prøve hvis jeg går over termin!!!

Anmeld

14. december 2010

AnneBJ

Sofia skriver:

BINGO - det vil jeg prøve hvis jeg går over termin!!!

Ej Sofia, ikke over... De skal jo lige have et par dage at løbe på de små poder... Jeg tænker det er værd at prøve engang midt i marts.. Så er jeg ovre farmands fødselsdag, og den kommende bedstemors også - så må det være god timing til en baby!

Anmeld

14. december 2010

Sofia

AnneBJ skriver:

Ej Sofia, ikke over... De skal jo lige have et par dage at løbe på de små poder... Jeg tænker det er værd at prøve engang midt i marts.. Så er jeg ovre farmands fødselsdag, og den kommende bedstemors også - så må det være god timing til en baby!

Okay du har ret, mon ikke jeg skal sætte den cocktail igang når jeg er 39 + 0

Anmeld

14. december 2010

CA

DK skriver:

Jeg har lige snakket med massøren og hun sagde, at hun aldrig har oplevet at det satte en fødsel i gang, men at hun SKULLE oplyse mig om det. Det er noget med at der frigives en masse affaldsstoffer og dermed sættes fødslen i gang. Jeg har bestemt mig for at tage afsted alligevel når nu hun siger hun aldrig har hørt om at det skete.

Meget smart at I sådan selv har kunnet styre hvornår der skal fødes Det er noget med, t man også kan bage sig en ve-kage

Anmeld

14. december 2010

CA

Diana... skriver:

Ja jeg har også hørt om det med massage men jeg tror nu jeg ville tage afsted alligevel. 

Jeg kunne ikke komme til fys med mit bækken fordi de var bange for at sætte gang i noget og jeg har jo stadig ca 7 uger tilbage. 

Hmm... Han ville ikke massere dig fordi han var bange for at sætte fødslen i gang? Jeg synes det er svært. Har godt nok aldrig hørt om det her før.

Men har nu bestemt mig for at tage afsted og håber der ikke sker noget 

Anmeld

14. december 2010

piadas

Carina87 skriver:

Hmm... Han ville ikke massere dig fordi han var bange for at sætte fødslen i gang? Jeg synes det er svært. Har godt nok aldrig hørt om det her før.

Men har nu bestemt mig for at tage afsted og håber der ikke sker noget 

Hmmm, nu spørger jeg lige dumt, for jeg er jo vant til at gå lang tid over, så det var da værd at prøve, når tiden nærmer sig! Hvordan gør de lige det der med massagen, for man kan jo ikke ligge på maven? Sidder man så bare op?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.