Anonym skriver:
Hej allesammen 
Har et problem, eller det er sådan set ikke mit problem MEN ALLIGEVEL
Min mor har en fast kæreste, dog arbejder han ude alle hverdage og er kun hjemme i weekenderne. Min mor har så den her "rigtig gode kammerat" som hun siger. Han er her hele tiden og også når min mors kæreste er hjemme. Det lader til de er skide gode venner.
Her i morges kl 4.30 vågner jeg så op ved jeg kan høre et eller andet, og går så nærmere stuen hvor lyden blir kraftigere, OG FANDME OM MIN MOR IKKE DYRKER SEX MED HAM HENDES VEN 
Han tager så afsted kl 7, og jeg går derefter ind til min mor og spørger " Hvornår siger du det til x?" Siger hvad siger hun så? Ja at du er x utro?
Dertil svare hun at jeg da må være skør i hovedet, men fortæller hende at jeg har hørt alt og at jeg sgu ikke er dum og godt kan høre forskel på lyde der kommer/kan komme når to mennesker dyrker sex & så et spil LUDO 
Så ryster hun på hovedet og siger endnu en gang at jeg er skør i hovedet og må ha' hørt syner 
Hvad skal jeg gøre? Skal jeg overhovedet gøre noget?
Hjælp mig, er pisse frustreret - kan sgu ikke bære i mit hjerte at hun går bag om ryggen på sin kæreste på den måde 
GLÆDELIG JUL TIL JER ALLESAMMEN 

Rigtig ubehageligt, men det er jo op til din mor, det kan jo være hvis de alle 3 er "gode venner" at de alle 3 er indforstået med tingene, og det er jo sikkert ikke noget de blander dig ind i, uanset hvordan tingene hænger sammen
Jeg kan sagtens forstå det ikke er rart, men det må igen være op til mor, også selvom hun er utro, og det er forkert
hvis du endelig skal gøre noget kan du jo tage en rolig hyggesnak med din mor om det, og evt gøre klart for hende hvad du føler, og hvis de skal alt muligt, så må de gerne holde det for lukkede døre, selvom det burde ske helt af sig selv, efter du "tog hende" på sengekanten 
sender en varm julekrammer