Hjælp mig? Ved ikke hvad jeg skal gøre eller ikke gøre? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ville du have reageret lige så kraftigt hvis det havde været underboen??
Det er langt fra altid, vi tillader vore forældre den samme frihed, som vi tillader andre eller os selv...husk det.
Vi har det jo med at placere vore forældre på en piedestal, og så bliver vi chokkerede når de er alt andet end noget ophøjet.
Din mor er et menneske, med alle de fejl og mangler som et menneske nu engang har, men hun har sikkert også mange gode sider. Og det er dem du skal holde fast i, men også huske, at på bunden er hun kun et menneske...ganske ligesom fru Hansen i nr. 87.
Derfor må man bære over med deres fejl og mangler, vi er ikke selv perfekte. At man langt fra altid kan forstå dem, er så noget helt andet.

Lige præcis med det her ville jeg have reageret på samme måde uanset med hvem eller hvor - eller hvorfor.

Synes ikke det er i orden  Og er da rimelig træt af at jeg skal høre på det, så må hun sgu styre sig lidt  Ja alle er bare mennesker og ingen er perfekte, men går da ud fra det hun gør er bevidst?  Og det gør det endnu mere AD synes jeg. Man skal sgu opføre sig pænt når man har en kæreste/mand.

Men vil lade det ligge og prøve at glemme det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Den lykkelige

Jeg ser det heller ikke som om det er din mor.. kunne ligeså godt have været underboen.. Sådan noget er utilgiveligt!! Og selvom alle "bare er mennesker" så er det bestemt ikke en undskyldning!! Bare min mening.. Har set og mærket på egen krop hvad det gør ved en.. så selvom ingen er perfekte og alle bare er mennesker så er det bare ikke ok det din mor har gang i..

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

Jeg ser det heller ikke som om det er din mor.. kunne ligeså godt have været underboen.. Sådan noget er utilgiveligt!! Og selvom alle "bare er mennesker" så er det bestemt ikke en undskyldning!! Bare min mening.. Har set og mærket på egen krop hvad det gør ved en.. så selvom ingen er perfekte og alle bare er mennesker så er det bare ikke ok det din mor har gang i..

Det er lige præcis sådan jeg har det også!

Ja det er en fejl, men det er også en bevidst handling?! Eller er jeg forkert på den? 

Anmeld

14. december 2010

Den lykkelige

Anonym skriver:

Det er lige præcis sådan jeg har det også!

Ja det er en fejl, men det er også en bevidst handling?! Eller er jeg forkert på den? 

Jeg synes helt bestemt utroskab er en bevidst handling!! Alle dem der siger "det skete bare" bull shit.. Med mindre du er død drukken eller på stoffer.. men så ville du jo heller ikke vide du havde gjort det.. Synes bestemt ikke det er en fejl.. Hvis man elsker sin kæreste burde alt i en stoppe at man var sammen med en anden.. og hvis det ikke sker så er det fordi man ikke elsker sin kæreste nok..

Anmeld

14. december 2010

MaleneG

Jeg er af den støbning, sandhed frem for alt, og det lader til at du holder meget af din mors "faste" kæreste, og derfor synes jeg bestemt også du skylder ham at sige det til ham.

Han bliver nok vred i første omgang når han hører det, fordi det gør ondt at få af vide, og måske også være en af de sidste der får det af vide? Men jeg synes bestemt at man fortjener at vide det, og han fortjener at tage et valg om han ønsker at forsætte i sådan et forhold, eller om han hellere vil være sig selv, og på et senere tidspunkt finde en sød, og dejlig dame der er ham værdig.

Det var blot hvad jeg ville have gjort og som du selv skriver, du har selv haft en utro kæreste, er du ikke også taknemlig for den dag i dag, at du fandt ud af det, og ikke stadig levede på en løgn med ham?

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

Jeg synes helt bestemt utroskab er en bevidst handling!! Alle dem der siger "det skete bare" bull shit.. Med mindre du er død drukken eller på stoffer.. men så ville du jo heller ikke vide du havde gjort det.. Synes bestemt ikke det er en fejl.. Hvis man elsker sin kæreste burde alt i en stoppe at man var sammen med en anden.. og hvis det ikke sker så er det fordi man ikke elsker sin kæreste nok..

TAK for det, er så meget enig med dig!

Det er bevidst man gør det! Og min mor hverken drikker eller tager stoffer, så den begrundelse kan hun dælme ikke komme med. Tror ikke engang hun har dårlig samvittighed 

Synes måske bare hun skulle gøre det forbi med hendes kæreste, det fandme synd for ham hvis hun bare fortsætter med at gå bag om ryggen på ham. Tænker os om hun har gjort det flere gange! Får det så skidt over han højest sansynlig ikke får det af vide nogen sinde og så bare stadig går rundt i den tro at de er lykkelige sammen 

Anmeld

14. december 2010

nattergalen

MaleneG skriver:

Jeg er af den støbning, sandhed frem for alt, og det lader til at du holder meget af din mors "faste" kæreste, og derfor synes jeg bestemt også du skylder ham at sige det til ham.

Han bliver nok vred i første omgang når han hører det, fordi det gør ondt at få af vide, og måske også være en af de sidste der får det af vide? Men jeg synes bestemt at man fortjener at vide det, og han fortjener at tage et valg om han ønsker at forsætte i sådan et forhold, eller om han hellere vil være sig selv, og på et senere tidspunkt finde en sød, og dejlig dame der er ham værdig.

Det var blot hvad jeg ville have gjort og som du selv skriver, du har selv haft en utro kæreste, er du ikke også taknemlig for den dag i dag, at du fandt ud af det, og ikke stadig levede på en løgn med ham?

Ja jeg er så helt enig med Malene.. Jeg synes absolut du skulle sige det til ham.. Måske lige gør sin mor opmærksom på at hvis hun ikke selv siger det så gør du.. Det er absolut ikke fair for din mors kæreste at skulle leve på dn løgn.. Du kan også prøve og sætte dig i hans sted, vil du ikke ønske at der var nogen der fortalte dig at din kæreste var dig utro? El vil du helst leve dit liv på en løgn??Krammer herfra

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

MaleneG skriver:

Er virkelig enig, og har rigtig meget lyst til at sige det til ham. føler mig som en idiot hvis jeg ikke siger det  Ville nemlig selv sætte pris på at folk omkring mig ville fortælle mig hvis min kæreste (har dog ikke en lige nu) var mig utro. Så man selv kan ta et valg.

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

nattergalen skriver:

Ja jeg er så helt enig med Malene.. Jeg synes absolut du skulle sige det til ham.. Måske lige gør sin mor opmærksom på at hvis hun ikke selv siger det så gør du.. Det er absolut ikke fair for din mors kæreste at skulle leve på dn løgn.. Du kan også prøve og sætte dig i hans sted, vil du ikke ønske at der var nogen der fortalte dig at din kæreste var dig utro? El vil du helst leve dit liv på en løgn??Krammer herfra

Har det på samme måde som dig.

Og jo, jeg vil klart foretrække at jeg fik sandheden. Og får det nok os sagt til ham når han kommer hjem igen. Men siger til min mor hun selv må sige det og hvis hun ikke gør, så gør jeg! Det er for uretfærdigt at lade være 

Anmeld

14. december 2010

MaleneG

Anonym skriver:

Har det på samme måde som dig.

Og jo, jeg vil klart foretrække at jeg fik sandheden. Og får det nok os sagt til ham når han kommer hjem igen. Men siger til min mor hun selv må sige det og hvis hun ikke gør, så gør jeg! Det er for uretfærdigt at lade være 

Det glæder mig at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.