Søges fleecedragt str. 86

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
355 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. december 2010

LISBETH:-)

HJÆLP!!!! Er der nogen der ligger inde med en fleecedragt til piger i str. 86 - det skal ikke være den tynde slags som f.eks. molo teddyfleece den har jeg - men en tykkere model med foer i

Jeg har ledt overalt. netbutikker, fysiske butikker og brugt på ts men ak nej det er åbenbart ikke til at opdrive så come on der må da være nogen at jer dejlige baby.dk madammer der ligger inde med sådan en sag så min "lille" Elina ikke skal fryse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

13. december 2010

Mette.

HJÆLP!!!! Er der nogen der ligger inde med en fleecedragt til piger i str. 86 - det skal ikke være den tynde slags som f.eks. molo teddyfleece den har jeg - men en tykkere model med foer i

Jeg har ledt overalt. netbutikker, fysiske butikker og brugt på ts men ak nej det er åbenbart ikke til at opdrive så come on der må da være nogen at jer dejlige baby.dk madammer der ligger inde med sådan en sag så min "lille" Elina ikke skal fryse

Jeg har desværre ingen brugt og kender ikke præcis den her model fra Ej Sikke lej (eller, jeg har set den i butikker og synes den virker lækker), men jeg synes de plejer at være rimelig kraftige i deres modeller. Du kan hvertfald købe den her: http://www.filabel.dk/shop/Pigetøj/Pige+Overtøj/pr-EJSIK-11323.aspx

Mette

Anmeld

13. december 2010

Mette.

Der er også denne fra Pippi: http://www.filabel.dk/shop/Pigetøj/Pige+Overtøj/pr-PIPPI-14058.aspx

Hvis du ikke kender Filabel, er jeg altså virkelig fan af dem. de har så god service og levere hurtigt..

Anmeld

13. december 2010

Tusind tak!!! Jeg må være blind for jeg synes jeg havde kigget.

Tak nu skal Elina ikke fryse mere!!!!!!!

Anmeld

13. december 2010

Mette.

lisbeth2910 skriver:

Tusind tak!!! Jeg må være blind for jeg synes jeg havde kigget.

Tak nu skal Elina ikke fryse mere!!!!!!!

Det var så lidt. Den er garanteret fremme indenfor et par dage..  Det er godt nok også blevet koldt, så det er med at finde noget varmt til de små pus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.