Har i fundet et navn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Den lykkelige

Vores lille pige skal hedde Gry  Synes det er så fint og sødt.. Hvis det havde været en dreng skulle han havde heddet louie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

tingimor

blomst84 skriver:

Ej hvor sjovt min pige i maven skal hedde Sofia, var det blevet en dreng sku han hedde Villads

Det sku lidt vildt så populær de navne Åbenbart bliver her i det nye år for vores pige skal også hede Sofia og vis det var en dreng Willads" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" />

Anmeld

20. december 2010

Karina84

milopilo skriver:

Vores lille pige skal hedde Gry  Synes det er så fint og sødt.. Hvis det havde været en dreng skulle han havde heddet louie

Ih Gry havde vi også snakket meget om, hvis det blev en pige - også før vi vidste jeg var gravid, faktisk var det det eneste navn vi sådan var sikre på   Men det er en lille dreng jeg går rundt med, og indtil videre er han en Sebastian

Men får vi en pige en gang, tror jeg helt sikkert vi vil hive Gry frem igen, det er et rigtig sødt navn og så er der ikke så mange der hedder det og uden at det er alt for specielt

Anmeld

20. december 2010

Mor Christa

vores nyfødte søn skal hedde Victor Valget stod mellem victor eller Malthe Så lignede han altså mest en Victor..

Anmeld

20. december 2010

D-Micka

Vores lille Bebse skal hedde Jamie

Selvom jeg nu mest gik ind for Liam eller Damian .. 

Meen, jeg kan jo heller ikke bestemme det hele

Anmeld

20. december 2010

Maja88

vi har 3 pigenavne og 3 drengenave og 1 prioritet står først osv.

Pigenavne: Aprilla, Isabella, Karoline

Drengenavne: Benjamin, Alexander, Oliver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.