Har i fundet et navn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Moar2011

Nadia&Daniel skriver:

Mange sagde at jeg havde en drengemave, og vi var bare på total bar bund ang. drengenavne, mens pigenavnene var vi meget enig: Sofie, Clara eller Clara-Sofie.. Da vi så fik en pige (vi kendte ikke kønnet før hun kom ud), lignede hun slet ikke en Sofie, Clara eller Clara-Sofie, men derimod en Laura..

Heh, ja har også tænkt på at det måske ville være en go ide, at have lidt flere navne parrat - vi ville så gern vide kønnet heh ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Nadia&Daniel

Babyklar skriver:

Heh, ja har også tænkt på at det måske ville være en go ide, at have lidt flere navne parrat - vi ville så gern vide kønnet heh ..

Vi havde slet ikke Laura på listen - eller det vil sige, min kæreste have haft det i hovedet i lang tid, uden at rigtig fortælle det. Fik kejsersnit en mandag, og torsdag var vi 100% på navnet Laura. Og nu ELSKER jeg navnet Laura Men rigtig god ide med flere, for vi gik de første dage og kaldte hende Sofie og Clara, men følte indeni at det slet ikke passede til hende.

Men vist vi får pige nummer to, har vi snakket om Sofia eller Clara, for det passer godt med Laura. Men nu må vi se til den tid, om vi skal får en prinsesse mere eller en lille prins istedet Der skal lige gå 2-3 år endnu

Anmeld

13. december 2010

maria_wlt

Babyklar skriver:

Forstår - og det passer da os helt fint til storbrors navn .. Hvor må det være dejligt at få en af hver

Ja det passer meget godt selvom det ikke rigtig blev tænkt på.. Vi er ikke til at det passer alt for godt sammen.. Ikke alt det der Anna og Lotte, eller Anna og Anders.. 

Anmeld

13. december 2010

Moar2011

maria_wt skriver:

Ja det passer meget godt selvom det ikke rigtig blev tænkt på.. Vi er ikke til at det passer alt for godt sammen.. Ikke alt det der Anna og Lotte, eller Anna og Anders.. 

Griner, neej gir dig ret

Anmeld

13. december 2010

Pigent

Vil gerne have at min første søn skal hedde Viktor Frederik.  
Vil gerne have at min første datter skal hedde Fransiska til mellemanvn. Fornavnet kunne måske være Emilie,Cirkeline eller Jamilla.

Men er single lige nu så faren til børnene skal jo også være enig.  

Anmeld

13. december 2010

Benjamins'mor

Babyklar skriver:

Godmorgen skønne damer

har i fundet det navn jers kommende barn skal hedde ? og ville i dele

Vi har snakket om Dreng: storm Pige: silje

men det kan jo ændre sig mange gange endnu tihi ..

Jeg har fået kønnet afvide, og vi har valgt at han skal hedde Benjamin .

Anmeld

13. december 2010

Moar2011

281210 skriver:

Jeg har fået kønnet afvide, og vi har valgt at han skal hedde Benjamin .

Det altså os et sødt navn hva hvis det blev en pige

Anmeld

13. december 2010

Dorthe1986

Vi venter en lille dreng og vi har valgt at han skal hedde Emil

Så må vi bare se om det passer på ham når han kommer ud

Anmeld

13. december 2010

Moar2011

Barnepigen skriver:

Vil gerne have at min første søn skal hedde Viktor Frederik.  
Vil gerne have at min første datter skal hedde Fransiska til mellemanvn. Fornavnet kunne måske være Emilie,Cirkeline eller Jamilla.

Men er single lige nu så faren til børnene skal jo også være enig.  

Ja, det ville da være det mest smarte heh ..

Anmeld

13. december 2010

Moar2011

Dorthe1986 skriver:

Vi venter en lille dreng og vi har valgt at han skal hedde Emil

Så må vi bare se om det passer på ham når han kommer ud

Lige præcis, vi har overvejet at vi nok heller skal finde et par navne mere heh ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.