ang. den 23...nyeste update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2008

Lise

Gu virkede det røv...jeg har altså IKKE gennemskuet den med farverne. Lise - nu i Aalborg :D [citat]Har vi et tidspunkt hvor vi skal "møde"??? :$ [blå][/blå]farve[grøn][/grøn]test[rød][/rød]!!! [k][/k]Mon det virker? [citat]der er to som har meldt fra igen, cbh og hyner...meget sørgeligt....men sådan er det nu engang.:( så nu regner jeg med vi bliver ca. 13 mennesker... Birgitte Marie har fødselsdag den dag...bare lige så i er forberedt...lol....:P vi blever så: Loggidut...som laver fade med frugt Ivfmarie...som laver broccolisalat og gulerodsboller Helle30 ...som laver græske deller og tatziki ny mor...som laver lakse/spinattærte astrid p...som laver bulgursalat BirgitteMarie som laver falafler og pitabrød Kalija...som laver tun mousse og flutes Esille...som laver (Kold og kødløs) kartoffelsalat med citron og avocado susan1978...som laver kager og grønsagssnack Tynen... MariaE... Kaufie... Anja... og hvem bliver og sover: Loggidut...bliver her naturligvis...lol Ivfmarie susan1978 Kalija helle30 BirgitteMarie nymor hvis jeg har glippet noget...gider i så ikke lige opdatere mig...?:'( vi medbringer selv drikkevarer. har man glemt noget har min nabo Netto åben indtil klokken 16. hvad med morgenmad...skulle jeg finde nogle frosne rundstykker....lidt ost og noget smør? vi kan jo ikke have at nogen kører hjem på tom mave? vi kan også vælge bageren, hvis nogen af os er friske nok til at køre bil...ellers er der en god gåtur på ca. 10 min.;) [/citat][/citat]

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2008

Lise

Hej Maria,

Jeg stemmer også på lørdag...nu vi skal vælge....

Uha... synes det er så svært.... vil så gerne med i morgen også og vise William frem og hygge med jeres bebser, men kan desværre ikke overskue begge dage når jeg nu er alene til hverdag. Regner heller ikke med at det bliver senere end til kl 18 lørdag da jeg jo kun ser min mand 1 1/2 dag hver weekend.
Virkeligt et dilemma. Så, nu spørger jeg lige...Vil i helst have jeg kommer og hygger med jer og vores skønne unger i morgen eller at jeg dukker op nogle timer om eftermiddagen/tidlig aften lørdag???
Ked af at jeg ikke kan overskue det hele lige nu, men skal lige ind i en godt rytme nu vi er alene så meget.

Anmeld

19. februar 2008

ivfmarie

Ja, du er jo tæt på, så du kan komme tidligt... Jeg kommer i løbet af formiddagen - nok tidlig formiddag.. Og ellers er det vist bare meningen at man dukker op sådan efterhånden...

og med hensyn til farverne...Du skal skrive imellem de klammer der kommer ellers står der en vejledning lige ude til højre... :)

Marie der glæder sig!

Anmeld

19. februar 2008

ivfmarie

Ja, du er jo tæt på, så du kan komme tidligt... Jeg kommer i løbet af formiddagen - nok tidlig formiddag.. Og ellers er det vist bare meningen at man dukker op sådan efterhånden...

og med hensyn til farverne...Du skal skrive imellem de klammer der kommer ellers står der en vejledning lige ude til højre... :)

Marie der glæder sig!

og det var så til Lise!

Anmeld

19. februar 2008

Lise

OK

TestingTesting

Marie der glæder sig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.