ang. den 23...nyeste update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. februar 2008

Loggidut

der er to som har meldt fra igen, cbh og hyner...meget sørgeligt....men sådan er det nu engang.:( så nu regner jeg med vi bliver ca. 13 mennesker... Birgitte Marie har fødselsdag den dag...bare lige så i er forberedt...lol....:P vi blever så: Loggidut...som laver fade med frugt Ivfmarie...som laver broccolisalat og gulerodsboller Helle30 ...som laver græske deller og tatziki ny mor...som laver lakse/spinattærte astrid p...som laver bulgursalat BirgitteMarie som laver falafler og pitabrød Kalija...som laver tun mousse og flutes Esille...som laver (Kold og kødløs) kartoffelsalat med citron og avocado susan1978...som laver kager og grønsagssnack Tynen... MariaE... Kaufie... Anja... og hvem bliver og sover: Loggidut...bliver her naturligvis...lol Ivfmarie susan1978 Kalija helle30 BirgitteMarie nymor hvis jeg har glippet noget...gider i så ikke lige opdatere mig...?:'( vi medbringer selv drikkevarer. har man glemt noget har min nabo Netto åben indtil klokken 16. hvad med morgenmad...skulle jeg finde nogle frosne rundstykker....lidt ost og noget smør? vi kan jo ikke have at nogen kører hjem på tom mave? vi kan også vælge bageren, hvis nogen af os er friske nok til at køre bil...ellers er der en god gåtur på ca. 10 min.;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2008

Loggidut

desuden er det måske en ide at medbringe opskrifter....for dem vil jeg med garanti gerne have...lol

knus fra sloggi-madglad

Anmeld

19. februar 2008

Susan1978

lad os tage bageren..

det er så sundt.. :D

Anmeld

19. februar 2008

birgittemarie

Iiiiiih, jeg glæder mig så meget!!!
Men har lige fundet ud af, at jeg nok ikke bliver og sover alligevel, for husbond tøffer rundt i Ålborg i mellemtiden og venter på mig og den klarer han nok ikke længere end til ved 2-3 tiden, hvis jeg er heldig... :)

Så er der en anden ting... Det ville passe mig ualmindeligt meget bedre at tage to lagkager med i stedet for falafler og pitabrød... Vil det være i orden?

Knus fra Birgitte - som ELSKER at have fødselsdag!!

Anmeld

19. februar 2008

ivfmarie

uhhhh... det bliver så skønt at se jer! Jeg glæder mig til at kramme hver og én!

Marie, der lige har gennemskuet det med farverne...

Anmeld

19. februar 2008

birgittemarie

Hæ hæ Marie Det har jeg også. Og jeg glæder mig helt vildt til at kramme DIG. Og også de andre 8D
Knus fra Birgitte

Anmeld

19. februar 2008

Loggidut

ja lagkage er vel fint?
for mit vedkommende ingen ballade...har alligevel besluttet mig for at synde den dag!

Anmeld

19. februar 2008

Muffinmus

Uha... synes det er så svært.... vil så gerne med i morgen også og vise William frem og hygge med jeres bebser, men kan desværre ikke overskue begge dage når jeg nu er alene til hverdag. Regner heller ikke med at det bliver senere end til kl 18 lørdag da jeg jo kun ser min mand 1 1/2 dag hver weekend.
Virkeligt et dilemma. Så, nu spørger jeg lige...Vil i helst have jeg kommer og hygger med jer og vores skønne unger i morgen eller at jeg dukker op nogle timer om eftermiddagen/tidlig aften lørdag???
Ked af at jeg ikke kan overskue det hele lige nu, men skal lige ind i en godt rytme nu vi er alene så meget.

Anmeld

19. februar 2008

ivfmarie

[citat]Uha... synes det er så svært.... vil så gerne med i morgen også og vise William frem og hygge med jeres bebser, men kan desværre ikke overskue begge dage når jeg nu er alene til hverdag. Regner heller ikke med at det bliver senere end til kl 18 lørdag da jeg jo kun ser min mand 1 1/2 dag hver weekend. Virkeligt et dilemma. Så, nu spørger jeg lige...Vil i helst have jeg kommer og hygger med jer og vores skønne unger i morgen eller at jeg dukker op nogle timer om eftermiddagen/tidlig aften lørdag??? Ked af at jeg ikke kan overskue det hele lige nu, men skal lige ind i en godt rytme nu vi er alene så meget.[/citat] Hov, det var da noget af en opgave... jeg forstår dig. Peronligt vil jeg nok helst se dig lørdag - for at lære dig at kende... Marie - men grædende babyalrm :'(

Anmeld

19. februar 2008

Lise

Har vi et tidspunkt hvor vi skal "møde"??? :$ [blå][/blå]farve[grøn][/grøn]test[rød][/rød]!!! [k][/k]Mon det virker? [citat]der er to som har meldt fra igen, cbh og hyner...meget sørgeligt....men sådan er det nu engang.:( så nu regner jeg med vi bliver ca. 13 mennesker... Birgitte Marie har fødselsdag den dag...bare lige så i er forberedt...lol....:P vi blever så: Loggidut...som laver fade med frugt Ivfmarie...som laver broccolisalat og gulerodsboller Helle30 ...som laver græske deller og tatziki ny mor...som laver lakse/spinattærte astrid p...som laver bulgursalat BirgitteMarie som laver falafler og pitabrød Kalija...som laver tun mousse og flutes Esille...som laver (Kold og kødløs) kartoffelsalat med citron og avocado susan1978...som laver kager og grønsagssnack Tynen... MariaE... Kaufie... Anja... og hvem bliver og sover: Loggidut...bliver her naturligvis...lol Ivfmarie susan1978 Kalija helle30 BirgitteMarie nymor hvis jeg har glippet noget...gider i så ikke lige opdatere mig...?:'( vi medbringer selv drikkevarer. har man glemt noget har min nabo Netto åben indtil klokken 16. hvad med morgenmad...skulle jeg finde nogle frosne rundstykker....lidt ost og noget smør? vi kan jo ikke have at nogen kører hjem på tom mave? vi kan også vælge bageren, hvis nogen af os er friske nok til at køre bil...ellers er der en god gåtur på ca. 10 min.;) [/citat]

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.