Jeg sveder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. september 2008

Nadi

Jeg var så heldig at få manden til at køre mig i skole så jeg var pæn ;) til når vi skulle have taget billede idag.

Da jeg så kommer op på skolen kan jeg se at der er absolut ingen fra mit hold det er kun det andet hold som tropper op og så ser jeg at jeg først skal møde kl 10.30 idag 8(

Så jeg måtte cykle hjem igen, og jeg var slet ikke ofrberedt på at det var SÅ hårdt!!!!!

Jeg er godt nok i dårlig form, puha da det er ikke godt :$

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

Rasmine

HAHHAHHAH, så kan du lære't! ;) Er der meget homework?

Anmeld

1. september 2008

Nadi

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] HAHHAHHAH, så kan du lære't! ;) Er der meget homework?[/citat] Ja tak og på den hårde måde!!! Ja og nej, de kalder det ikke lektier for vi må selv bestemme om vi læser det eller ej. Men det er pensum! Lige pt fatter jeg hat af det vi skal læse 8(, men det kommer nok på et tidspunkt.

Anmeld

1. september 2008

Rasmine

Pyha...
Jeg er færdig næste sommer, og det er først nu jeg kan se sammenhængen i det hele.
:$

Anmeld

1. september 2008

Mary

Bare det var mig..... :) Altså ikke den del med at svede :P

Glæder mig sådan til at komme igang på sygeplejeskoen til næste år (L) Er det ikke det du er startet på??

Anmeld

1. september 2008

Nadi

Mary skriver:

Glæder mig sådan til at komme igang på sygeplejeskoen til næste år (L) Er det ikke det du er startet på??

Jo det er det. Du kan roligt glæde dig, jeg har kun været der en uge og synes det er vildt spændende!

Hvor skal du læse henne??

Anmeld

1. september 2008

Mary

Nadi skriver:

Mary skriver:

Jo det er det. Du kan roligt glæde dig, jeg har kun været der en uge og synes det er vildt spændende!

Hvor skal du læse henne??

I Slagelse, og jeg GLÆDER MIG så meget!!! Det er faktisk næsten ikke til at holde ud :-o:))

Anmeld

1. september 2008

bette

puha du hørmer nadi.:D:P
haha.. var det så hårdt.. hvor er du du går på skole.. er det ik dernede vej sygeplejeskolen.. ved sygehuset?? fniiis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.