Vurder maven (Billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

det er rigtig spændende, og krydser for en lille spire, og ser frem til update

Tak fordi du krydser. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Anonym trådstarter

66% det er vildt. Håber og håber, og krydser. 

Anmeld

13. december 2010

JustAnotherName

Kan så se at 62% mener at det er en graviditetsmave 

Det må vi så håbe det er. Jeg har sat og studeret billederne nærmere og kan egentlig godt se den lille bule man får i starten af graviditeten. Men heller ikke mere end det. Jeg har slet ikke nogen symptomer overhovedet. 

Hverken ømme bryster, spændinger andre steder. Har dog haft en enkelt dag med kvalme og det var det. 

Altså hvis du er gravid, så ville du da vide det INDEN din mave voksede og så gravid ud...!?!

Jeg var da 10-12 uger henne, før de første mave-forandringer var synlige....
Og det var kun til at se for mig selv (primært ved at mine almindelige bukser ikke længere var rare at have på) og min mand.
Det var først da jeg var ca. 3 måneder henne, at det var SÅ tydeligt, at maven voksede, så andre også godt kunne se, at jeg var gravid.

Så hvis din mave vokser, og du er gravid, så burde du også have en positiv test, og eventuelle graviditets-symptomer på nuværende tidspunkt! - Også selvom det er 2. gang!

Maven vokser sig jo ikke større lige med det samme!

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

66% det er vildt. Håber og håber, og krydser. 

Nu kun 65%  

Tak for krydsene... 

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Altså hvis du er gravid, så ville du da vide det INDEN din mave voksede og så gravid ud...!?!

Jeg var da 10-12 uger henne, før de første mave-forandringer var synlige....
Og det var kun til at se for mig selv (primært ved at mine almindelige bukser ikke længere var rare at have på) og min mand.
Det var først da jeg var ca. 3 måneder henne, at det var SÅ tydeligt, at maven voksede, så andre også godt kunne se, at jeg var gravid.

Så hvis din mave vokser, og du er gravid, så burde du også have en positiv test, og eventuelle graviditets-symptomer på nuværende tidspunkt! - Også selvom det er 2. gang!

Maven vokser sig jo ikke større lige med det samme!

Jeg har testdag på søndag, og maven kan sagtens ændre sig inden man når og teste. Har hørt så mange sige og fortælle mig at man ser tydeligere og hurtigere 2. graviditet. 

1. gang jeg var gravid, havde jeg slet ingen symptomer før eller efter jeg testede positivt. Ca. 14 efter jeg havde testet positivt begyndte kvalmen og opkasten at komme for alvor. 

Så det kan sagtens lade sig gøre at være gravid uden symptomer. 

Anmeld

13. december 2010

JustAnotherName

Jeg har testdag på søndag, og maven kan sagtens ændre sig inden man når og teste. Har hørt så mange sige og fortælle mig at man ser tydeligere og hurtigere 2. graviditet. 

1. gang jeg var gravid, havde jeg slet ingen symptomer før eller efter jeg testede positivt. Ca. 14 efter jeg havde testet positivt begyndte kvalmen og opkasten at komme for alvor. 

Så det kan sagtens lade sig gøre at være gravid uden symptomer. 

Ja da, jeg siger bestemt heller ikke, at man får kvalme før man tester.
Tvært imod - det kommer som regel (også) først en tid senere ....men er jo forskelligt hos enhver - hvor nogle jo brækker sig i stride strømme i månedsvis, mens andre slet ikke døjer med kvalme.

Jeg selv testede positiv på første udebleven menses-dag - begge gange.
Og kvalmen kom først omkring 10'ende graviditets-uge - begge gange.

Men lugtesansen var forstærket (og nogle lufte var HELT forfærdelige!), tissetrangen øget og jeg blev hurtigere oppustet - især om aftenen, meget tidligt.

Jeg siger ikke at der er en bestemt rækkefølge tingene sker i, for det er jo ligeså forskelligt, som vi mennesker er, med hvordan man oplever det.

Jeg siger bare, at maven jo ikke vokser sig stor sådan lige med det første, inden man overhovedet har kunnet teste. UANSET om det er 1, 2 eller 3 graviditet.
For ja, det kommer da rigtigt nok hurtigere, når det er anden gang (særligt, hvis begge graviditeter har været rimelig tæt, sådan at maven endnu ikke er "helt på sin gamle plads" endnu) - og ja, hvis man er mega slank, så ses det som regel også meget hurtigere. Men altså - Ikke sådan at man bare BUM har en gravid mave allerede inden testen kan give en svar...!!

Anmeld

13. december 2010

M.O.A.R.

Jeg tror også det er starten på en gravid mavse.

Anmeld

13. december 2010

JustAnotherName

Men jeg fornemmer at det er et håb du har, så jeg håber det da bestemt for dig   

Det bliver spændende, at teste på søndag så

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Ja da, jeg siger bestemt heller ikke, at man får kvalme før man tester.
Tvært imod - det kommer som regel (også) først en tid senere ....men er jo forskelligt hos enhver - hvor nogle jo brækker sig i stride strømme i månedsvis, mens andre slet ikke døjer med kvalme.

Jeg selv testede positiv på første udebleven menses-dag - begge gange.
Og kvalmen kom først omkring 10'ende graviditets-uge - begge gange.

Men lugtesansen var forstærket (og nogle lufte var HELT forfærdelige!), tissetrangen øget og jeg blev hurtigere oppustet - især om aftenen, meget tidligt.

Jeg siger ikke at der er en bestemt rækkefølge tingene sker i, for det er jo ligeså forskelligt, som vi mennesker er, med hvordan man oplever det.

Jeg siger bare, at maven jo ikke vokser sig stor sådan lige med det første, inden man overhovedet har kunnet teste.
UANSET om det er 1, 2 eller 3 graviditet.
For ja, det kommer da rigtigt nok hurtigere, når det er anden gang (særligt, hvis ens 2 graviditeter ligger rimelig tæt, så maven endnu ikke er "helt på sin gamle plads" endnu) - og ja, hvis man er mega slank, så ses det som regel også meget hurtigere. Men altså - Ikke sådan at man bare BUM har en gravid mave allerede inden testen kan give en svar...!!

Billedet af min mave, synes jeg jo selv ligner starten på en graviditet og ikke mere end det. Den lille bule som man normalt får. 

Hov, kan da fortælle jeg synes egentlig også at jeg render lidt på toilet mht. tissetrangen, men ikke meget mere end normalt når jeg går på toilet i løbet af en dag.

Ved godt at maven ikke bare sådan lige vokser og vupti er der gravid mave, det er slet ikke det jeg vil hen til. Det jeg vil med billedet er om man kan se den lille bule som man får i starten af graviditeten. 

Anmeld

13. december 2010

>>Carina<<

Sådan så min mave ud i starten af min graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.