Vurder maven (Billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ligner denne mave?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.968 visninger
36 svar
0 synes godt om
12. december 2010

Anonym trådstarter

Inden for de sidste dage når jeg skulle i bad, har jeg stået og kigget længe på min mave. Jeg synes den er vokset, den ser noget anderledes ud end normalt. 

Maven har ikke den lille bule som man får lige i starten af graviditeten. Det skal så lige siges jeg har ikke testdag før i ugen der starter imorgen. 

Hold mig venligst anonym, hvis nogen genkender mig!

Her kommer et billede. Vurder og evt. giv en kommentar til hvad du lige netop ser. En almindelig mave eller noget helt andet. 

Skal så siges at jeg har 1 barn i forvejen. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Mi

Jeg er slank, men efter to graviditeter ser min mave også sådan ud. Bortset fra at min "delle" sidder lidt længere nede. Og en egentlig delle er det jo ikke, mere som om mavemusklerne har givet op og tarmene ikke kan være i bughulen.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

12. december 2010

Den lykkelige

Jeg synes mest det ligner maven som den ser ud i starten af graviditeten.. kan se at 6% (da jeg svarede) har skrevet "en lille fed mave"... Synes jeg er HELT forkert!!! Der er da intet fed mave over den!!!!! hvis man ser sådan ud når man har en fed mave, ja så er jeg da smelle fed og ville rigtig mange andre også være.. som er helt normale..

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

Kan så se at 62% mener at det er en graviditetsmave 

Det må vi så håbe det er. Jeg har sat og studeret billederne nærmere og kan egentlig godt se den lille bule man får i starten af graviditeten. Men heller ikke mere end det. Jeg har slet ikke nogen symptomer overhovedet. 

Hverken ømme bryster, spændinger andre steder. Har dog haft en enkelt dag med kvalme og det var det. 

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

Jeg synes mest det ligner maven som den ser ud i starten af graviditeten.. kan se at 6% (da jeg svarede) har skrevet "en lille fed mave"... Synes jeg er HELT forkert!!! Der er da intet fed mave over den!!!!! hvis man ser sådan ud når man har en fed mave, ja så er jeg da smelle fed og ville rigtig mange andre også være.. som er helt normale..

Synes heller ikke min mave er fed på nogen måder, men skulle finde nogen svar muligheder. 

Som du selv skriver ligner den en mave i starten af en graviditet, og jeg håber virkelig den er der. 

Anmeld

12. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Inden for de sidste dage når jeg skulle i bad, har jeg stået og kigget længe på min mave. Jeg synes den er vokset, den ser noget anderledes ud end normalt. 

Maven har ikke den lille bule som man får lige i starten af graviditeten. Det skal så lige siges jeg har ikke testdag før i ugen der starter imorgen. 

Hold mig venligst anonym, hvis nogen genkender mig!

Her kommer et billede. Vurder og evt. giv en kommentar til hvad du lige netop ser. En almindelig mave eller noget helt andet. 

Skal så siges at jeg har 1 barn i forvejen. 

Synes da bestemt den godt kunne ligne en nygravid mave

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. december 2010

Kløver

det er meget svært, for de siger jo at maven først vokser pga livmoderen, efter 12 uge, vokser man før det, er det ikke livmoderen men pga feks luft eller oppustet mave, så det er jo meget svært at bedømme om du kan være gravid, eller måske lidt opppustet, og om det kunne være pga graviditet eller noget man har spist

Synes så også det var svære svarmuligheder for synes ikke din mave ser fed ud eller med delle på, men bare meget normal, evt en smule oppustet.

men jeg krydser da fingre for en lille spire, hvis det er det der er ønsket

rigtig god jul

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Synes da bestemt den godt kunne ligne en nygravid mave

Kærligst
Sussie

Tak. Tør slet ikke håbe for meget og den så slet ikke er der. Håber det virkelig, for vi gav den gas på æl dagen. 

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

det er meget svært, for de siger jo at maven først vokser pga livmoderen, efter 12 uge, vokser man før det, er det ikke livmoderen men pga feks luft eller oppustet mave, så det er jo meget svært at bedømme om du kan være gravid, eller måske lidt opppustet, og om det kunne være pga graviditet eller noget man har spist

Synes så også det var svære svarmuligheder for synes ikke din mave ser fed ud eller med delle på, men bare meget normal, evt en smule oppustet.

men jeg krydser da fingre for en lille spire, hvis det er det der er ønsket

rigtig god jul

Du kan tro det er ønsket at der et spir i maven. Man siger at man kan se 2. graviditet hurtigere end den første. 

Anmeld

12. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tak. Tør slet ikke håbe for meget og den så slet ikke er der. Håber det virkelig, for vi gav den gas på æl dagen. 

krydser en masse fingre for dig sveske...LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.