Graviditetstest-hvad ser I? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Louisiana

Secrets skriver:

ej! Kan du så ikke skifte til en anden, eller er det for omstændigt med din situation?

Jeg håber på, at hun henviser mig til den anden gynækolog der er i samme hus som hende. Har først for nylig opdaget, at der er en gynækolog mere i samme hus. Hende jeg har nu, har virkelig været dårlig til, at informere mig, og da jeg sagde det til hende, blev hun stokfornærmet, og sagde, at hun mente, at jeg havde PRESSET hende til, at give mig hormonpiller (!!!). Jeg anede faktisk, på det tidspunkt, slet ikke, at der fandtes sådanne piller, og jeg husker den telefonsamtale helt tydeligt - hun foreslog dem selv! Og jeg kan jo ikke presse til noget, som jeg slet ikke aner eksistere! Desuden er jeg ikke lige typen der presser nogen til noget! Hun har bare været ret uproffesionel gennem al den tid jeg har gået hos hende

Men man skulle da mene, at hun vil undersøge mig, når jeg ringer og siger, at jeg har fået en svag positiv test...? Eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Louisiana

Fik lavet en blodprøve og svaret var 'negativ'. Så ingen baby til os endnu

Anmeld

17. december 2010

håber på baby :-)

Øv øv, håber du snart bliver gravid....

Anmeld

17. december 2010

Louisiana

håber på baby :-) skriver:

Øv øv, håber du snart bliver gravid....

Tak, det håber jeg virkelig også! Suk... Hvor tager det bare uendelig lang tid

Anmeld

17. december 2010

twinboys

Jeg ser desværre kun 1 streg... men pøj pøj...

Anmeld

17. december 2010

Louisiana

twinboys skriver:

Jeg ser desværre kun 1 streg... men pøj pøj...

Skrev lige som update, at jeg har fået lavet en blodprøve, og svaret var negativ

Anmeld

17. december 2010

Louisiana28 skriver:

Tak, det håber jeg virkelig også! Suk... Hvor tager det bare uendelig lang tid

Ja man tror aldrig man bliver gravid, kan slet ikke vente til mandag når jeg skal til gynækolog....

Anmeld

17. december 2010

twinboys

Louisiana28 skriver:

Skrev lige som update, at jeg har fået lavet en blodprøve, og svaret var negativ

Åhhh søde den havde jeg ikke lige set... sorry... håber snart den er der

Anmeld

17. december 2010

Louisiana

håber på baby :-) skriver:

Ja man tror aldrig man bliver gravid, kan slet ikke vente til mandag når jeg skal til gynækolog....

Nej, nemlig! Det føles virkelig sådan efterhånden, at det bare er en umulig opgave, og at det alligevel aldrig sker

Skal du til tjek hos gynækologen eller hvordan?

Anmeld

17. december 2010

Louisiana28 skriver:

Nej, nemlig! Det føles virkelig sådan efterhånden, at det bare er en umulig opgave, og at det alligevel aldrig sker

Skal du til tjek hos gynækologen eller hvordan?

Jeg talt med min læge i fredags, hvor min mens kom og vi blev enige om jeg skulle op og tjekkes, da jeg havde en cyste i juni, der sprang og måske kan ha lavet lidt ravage, jeg vil bare gerne vide hvordan det hele ser ud, for gider ikke få for høje tanker hvis status er at jeg ikke kan få flere børn.

Vi har dog kun forsøgt i 3 mdr, men jeg er ikke så tålmodig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.