Graviditetstest-hvad ser I? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Louisiana

Maja84 skriver:

kan desværre ikke se mere på billede nr 2, først lige set du havde lagt et mere ind nu, og prøvede også den i negativ versionen, og lægger den lige ind her 

Tak for det  Jeg kan stadig kun ane nr. 2 streg... Hvordan laver du egentlig de negativ-versioner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

FrkLarsen

Louisiana28 skriver:

Haha, du er ikke den eneste der er "blind"  Det er vist lidt 50/50 om man kan se nr. 2 streg. Måske jeg skulle have gjort det til en afstemning  Hehe

Haha, godt nok. Det ville ikke lige være den bedste julegave at skulle til synoptik og have hinkesten i stellet . Hahaha.

Ej jeg krydser mange gange for dig, jeg er sku allerede skruk igen 

Anmeld

12. december 2010

Kløver

Louisiana28 skriver:

Tak for det  Jeg kan stadig kun ane nr. 2 streg... Hvordan laver du egentlig de negativ-versioner?

sætter billedet ind i paint, og bruger menuen til at ændre billedet til negativ farver

Anmeld

12. december 2010

Louisiana

FrkLarsen skriver:

Haha, godt nok. Det ville ikke lige være den bedste julegave at skulle til synoptik og have hinkesten i stellet . Hahaha.

Ej jeg krydser mange gange for dig, jeg er sku allerede skruk igen 

Uh, det er godt nok hurtigt, når din pige lige er født i august  Læste jeg lige under dit profilbillede

Men man kan jo ikke selv styre, hvornår man blir' skruk

Anmeld

12. december 2010

Louisiana

Maja84 skriver:

sætter billedet ind i paint, og bruger menuen til at ændre billedet til negativ farver

Okay, tak

Anmeld

12. december 2010

Frøken J.

Jeg aner noget meeeeeget svagt, men er ikke sikker! Glæder mig til at høre, hvad din gynækolog siger. Krydser fingre 

Anmeld

12. december 2010

Siljesmor

Louisiana28 skriver:

Tak skal du ha'  

Kan godt li' dit profilnavn, for får vi en pige, så skal hun nemlig hedde Silje

Min datter hedder Silje  Det var min mand der valgte det, og hun er en vaskeægte Silje

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. december 2010

Louisiana

Siljesmor skriver:

Min datter hedder Silje  Det var min mand der valgte det, og hun er en vaskeægte Silje

Ja, det var jo lige det jeg havde luret på dit profilnavn  Det var også min kæreste der foreslog navnet, og jeg faldt bare for det med det samme  Et smukt, nordisk navn

Hvor er din datter smuk

Anmeld

12. december 2010

Louisiana

Secrets skriver:

Jeg aner noget meeeeeget svagt, men er ikke sikker! Glæder mig til at høre, hvad din gynækolog siger. Krydser fingre 

Jeg er spændt på, om hun overhovedet vil se mig... Hun er ret underlig  Men jeg prøver at ringe imorgen, og ser så hvad der sker...

Anmeld

12. december 2010

Frøken J.

Louisiana28 skriver:

Jeg er spændt på, om hun overhovedet vil se mig... Hun er ret underlig  Men jeg prøver at ringe imorgen, og ser så hvad der sker...

ej! Kan du så ikke skifte til en anden, eller er det for omstændigt med din situation?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.