JULIGRUPPE! JEG ELSKER JER!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2008

Loggidut

nååååååååå :D

are you sure babe....for stille vand har dybest grund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2008

Rasmine

Men uanset hvor stor min (L) til Jer er, må jeg altså i kassen. Har jobbet 10-22 idag. I øvrigt kommer jeg ikke på, fra tirsdag eftermiddag til fredag aften. :'( Vi skal med arbis til Livø, hvor vi skal overnatte og lave masser af spændende ting og noget. Blir sgu en hård omgang sårn at undvære Jer!

Anmeld

31. august 2008

BellaT

Yes Yes. For jeg kan godt hidse mig op over en diskussion herinde. Ja, altså, jeg er ikke så cool.:$ Så hvis jeg ikke er i humør til det må jeg hellere holde mig væk.. For hun og andre derinde irriterer mig ret meget. Der er nogle der kun skriver derinde for at puste til ilden og provokere. Det er meget tydeligt. Sjovt nok tror jeg de kommer fra NB's OEF... Det gør hende din debattør ihvertfald. Og der har aldrig været en god stemning på NB's OEF... Sååå, jeg må hellere sige godnat. Skal snart op igen. Øv bøv. Og jubiiii for vores gruppe!(L) Knus fra Helle...(H)

Anmeld

31. august 2008

Loggidut

ok, det anede jeg så ikke...well....sov godt, og jeg har fuld forståelse for din mening...fnis ;)

Anmeld

1. september 2008

Marco2

For pokker da Slogs. Du gi'r den da max gazzzzzz... (L) Sov godt når du engang har fået blodtrykket ned. (H) AG

Anmeld

1. september 2008

Loggidut

nej søde marco...jeg gav den ikke bare max gaz, for så havdejeg sat der endnu...og det er lige så lige gået op for mig i dag at ikke alle er modtagelige for andres meninger...nogle har endda den evne helt at overse dem, og det var det der skete i går...jeg har aldrig før mødt et menneske som slet ikke evnede at forstå og lytte...og det skete så lige der...jeg synes det er synd, for debatterne kunne blive skide gode, bare ikke med den indstilling som blev lagt for dagen der...

well, jeg er træt af at debatere på den måde, og må hellere holde fingerne lidt af fadet på OEF, for hvis man ikke har dem fremme, så kan andre heller ikke hakke dem af!

well, jeg har jo så altid jer herinde...HELDIGVIS!

Anmeld

1. september 2008

Louise mortil4

Loggidut skriver:

lol...noget min syge hjerne rummer....det hedder bare enig!

hva er det for et indlæg der ar været oppe, man er jo nød til at flge lidt med hi hi

Anmeld

1. september 2008

Loggidut

det var det indlæg som handler om en der ikke mere mener at baby.,dk er et rart sted...det er på ordet er frit.

og netop i det indlæg skinner det igennem hvorfor den ano mener det ikke er et rart sted mere...sig til hvis du ikke kan finde det

Anmeld

1. september 2008

Louise mortil4

Loggidut skriver:

det var det indlæg som handler om en der ikke mere mener at baby.,dk er et rart sted...det er på ordet er frit.

og netop i det indlæg skinner det igennem hvorfor den ano mener det ikke er et rart sted mere...sig til hvis du ikke kan finde det

har fundet det, og jo hun vil rigtig gerne ha sin vilje og det sidste ord.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.