når alting kikser og går i sort...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. august 2008

Loggidut

den seneste tid har bare været præget af ulykke og trælse ting, så jeg kan næsten brække mig over det...jeg fatter ikke hvordan det kan gå til at så mange ting kan falde sammen på en og samme tid...det føles næsten som om man får tildelt en pose glæde, og lige som man tager et ordentlig dyk i posen er den på det nærmeste tom igen og ulykken vælter ind...jeg fatter altså ikke hvordan så mange ting kan falde sammen lige oven i hinanden! vi blev gift, og glæden ville ingen ende tage...og allerede fra om søndagen af som vi blev gift om fredagen, begyndte tingene at ramle...altså ikke her hos os, men rundt om os... et vennepar som har været sammen i over 10 år, gjore pludselig op med hinanden, og røg i en voldsom periode med op og ned ture, jeg kom tilbage på arbejdspladsen og fik fyresedlen, ham der købte vores gamle bil (på det nærmeste min lillebror) kørte en 16 årig cyklist ned og totaltskadede bilen, knægten havde det heldigvis godt, min venindes knægt kom hjem med en regning på 86.000, kasper og line er ved at gøre op med hinanden, samtidig med at line lige fik konstateret kyssesyge, min svigerinde mistede sin mor, og min moster døede, og så lige ham gutten på motorcykel, ...jeg orker bare snart ikke mere...jeg kigger på michael hver dag, og fryder mig over vores liv, men for pokker lige nu skulle vi rigtig nyde hinanden og nyde vores liv sammen, og så sker alt det her...af og til tænker jeg på om vor herre tænker...næææ trine du har vist hygget dig nok nu, så skal vi ikke sige det var godt for denne gang? ark, jeg glæder mig til det igen kommer til at gå godt, for uanset hvor jeg ringer hen, så er det ulykke på ulykke...ingen glæde ved alle ens venner, der er proppet op med problemer over alt... lol...i dag tog jeg mig selv i at zappe på min telefon, og kigge rundt efter nogen som kunne fortælle mig noget positivt, men af alle de der mennesker jeg omgåes til dagligt, der var ikke en jeg lige kunne ringe op...:'( dahm, jeg er ved at være træt af ulykke rundt omkring! sloggi, som egentlig er ved at være ret bombet oven i knoppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2008

Nadi

Du kan få mit nummer Slogs ;) jeg synes faktisk at det går rimelig okay. Men jeg kan sagtens følge dig i den der tanke gang med at man får en dejlig stor portion lykke men man får bare lige så meget lort bagefter. Sådan er det også lidt med penge, hvis man endelig kommer til nogle penge og tænker "fedt lidt mere pusterum" så kan man godt tro om igen for så kommer der lige en eksrta regning man ikke have kalkuleret med 8(

Man føler bare at man er ved at drukne i alle de kedelige og trælse ting og at det bare ingen ende vil tage!
Men det kommer heldigvis man skal bare have tålmodighed og tro på det bedste, vær positiv lige meget hvor irriterende tingen er omkring en.

Håber snart det vender for dig/jer (H)

-Nadia

Anmeld

31. august 2008

Loggidut

jeg håber virkelig du har ret.... for det her er da ikke til at holde ud...jeg glemte naturligvis lige at tilføje at vores ellers elskede gamle amerikanerkøleskab er stået af i dag...ark...jeg tror jeg skal gå i min seng og trække dynen langt op over begge øre, melde mig syg i morgen og fremover indtil jeg finder mig noget andet fornuftigt arbejde...:'(

Anmeld

31. august 2008

Helle30

Hey Slogs!

Jeg ville jo gerne kunne sige til dig, at når du forventer, at tingene
går galt - så vil alt garanteret kikse. Men alt det der er sket for dig l
lige nu er jo ikke noget, du selv har indflydelse på, så derfor
må det blive til et stort trøsteknus fra mig af.
Jeg kan godt se, det hele må se noget ulykkeligt ud fra din side af gaden, men jeg vil opfordre dig til at sortere i ulykkerne, - måske vil
du se, at der er nogle af dem, du bare må lade være sket - fordi du
ikke kan trylle tiden tilbage og fikse det.
At nogle er døde og syge
kan du ihvertfald ikke gøre noget ved - udover at sørge - og hvilken
død eller syg hjælper det?
Måske er det bare summen af alle dumme ting, der gør det hele så uoverskueligt? Prøv at se på de enkelte ulykker isoleret, og beslut
dig så for, hvilke af dem du faktisk har indflydelse på.

Mht. ham Vorherre.... Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal mene om
den sag.
Min svigerfamilie er meget kristen, og jeg er jo også selv (som alle danskere - om de vil være ved det eller ej) opdraget efter kristne
normer.
Egentlig er jeg holdt op med at diskutere Guds velsignelser med
min svigerfamilie, for der er ikke plads til fornuft og rationale i deres opfattelse af Guds handlinger.
Jeg har ofte søgt at finde mening i, at nogle stærkt troende faste
gæster hver søndag, afholdende ift. alkohol, røg, tyveri, spil og letlevende kvinder skal dø af kræft eller frontalsammenstød, mens
andre drikker, horer, ryger, spiller, snyder og stjæler - indtil de dør
en naturlig død som 95 - årige.

Måske man bare skal nøjes med at tro på sig selv, til man er
overbevist om andet?

Jeg håber, du kan finde glæde i det, der tros alt stadig fungerer: Din nærmeste familie og alt det gode i har sammen.

Knus fra Helle

Anmeld

31. august 2008

ivfmarie

Mdu ka sgu ringe til mig! :D
Vi har fået huset 1½ måned før tid - vi flytter ind 15 september... juhuuuu!!!

Men hvor er det dog trælst at al elendigheden falder sammen på samme tid. Se positivt på det -I har stadig hinanden, og jeres helbred. Og bare hold ud, lige om lidt er lykkeposen fyldt op igen, og jeres liv bliver fuld af alle de gode ting!

(H)Marie - med hovedet dybt begravet i flyttekasser

Anmeld

1. september 2008

Loggidut

nå nu har jeg pt sygemeldt mig, for jeg orker simpelthen ikke at være på den fabrik, den giver mig gys...ark...tak for jeres svar piger, og ja hvorfor tænkte jeg ikke på dig ivf...? måske fordi det er herinde jeg plejer at få fat på dig...lol...

jeg må da bare se af at komme op igen, få sorteret i det hele, og finde ud af hvad jeg kan bruge og ikke bruge...

det er da bare underligt det hele skal ramle lige over hinanden!

Anmeld

1. september 2008

Rasmine

Får du egentlig penge/løn, hvis du sygemelder dig?

Det er sgu træls det hele ramler!
-Jeg kender det alt for godt.
Men se på den lyse side, det kan KUN blive bedre fra nu af så!

(L)

Anmeld

1. september 2008

Loggidut

ja er man syg, så er man vel syg...ellers må han jo bare fritstille mig, jeg kan ikke slippe derfra, og han kan ikke komme af med mig...lorte situation!

Anmeld

1. september 2008

Rasmine

Tror altså du lige skal tjekke om du får penge.
Mener der er noget dér, hvis man først er fyret.

Anmeld

1. september 2008

Tikki

åhhh for en i h......jeg kender bare SÅ godt de der perioder..de er hammer hårde at komme igennem. Og jeg ved godt det ikke hjælper en fløjtende dyt at sige, at når stormen igen har lagt sig, så har man som regel lært en hel del om sig selv og verden osv. og igen kan gå med oprejst pande og nyde dagen....det kan bare være så lige meget lige midt i det hele, men det plejer at være sandt.

Jeg håber håber håber virkelig alt snart falder på plads og der igen falder ro på, for det er bare så trættende og deprimerende at være hvor du står lige nu. De bedste trøstekrammer herfra (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.