den seneste tid har bare været præget af ulykke og trælse ting, så jeg kan næsten brække mig over det...jeg fatter ikke hvordan det kan gå til at så mange ting kan falde sammen på en og samme tid...det føles næsten som om man får tildelt en pose glæde, og lige som man tager et ordentlig dyk i posen er den på det nærmeste tom igen og ulykken vælter ind...jeg fatter altså ikke hvordan så mange ting kan falde sammen lige oven i hinanden!
vi blev gift, og glæden ville ingen ende tage...og allerede fra om søndagen af som vi blev gift om fredagen, begyndte tingene at ramle...altså ikke her hos os, men rundt om os...
et vennepar som har været sammen i over 10 år, gjore pludselig op med hinanden, og røg i en voldsom periode med op og ned ture, jeg kom tilbage på arbejdspladsen og fik fyresedlen, ham der købte vores gamle bil (på det nærmeste min lillebror) kørte en 16 årig cyklist ned og totaltskadede bilen, knægten havde det heldigvis godt, min venindes knægt kom hjem med en regning på 86.000, kasper og line er ved at gøre op med hinanden, samtidig med at line lige fik konstateret kyssesyge, min svigerinde mistede sin mor, og min moster døede, og så lige ham gutten på motorcykel, ...jeg orker bare snart ikke mere...jeg kigger på michael hver dag, og fryder mig over vores liv, men for pokker lige nu skulle vi rigtig nyde hinanden og nyde vores liv sammen, og så sker alt det her...af og til tænker jeg på om vor herre tænker...næææ trine du har vist hygget dig nok nu, så skal vi ikke sige det var godt for denne gang?
ark, jeg glæder mig til det igen kommer til at gå godt, for uanset hvor jeg ringer hen, så er det ulykke på ulykke...ingen glæde ved alle ens venner, der er proppet op med problemer over alt...
lol...i dag tog jeg mig selv i at zappe på min telefon, og kigge rundt efter nogen som kunne fortælle mig noget positivt, men af alle de der mennesker jeg omgåes til dagligt, der var ikke en jeg lige kunne ringe op...:'(
dahm, jeg er ved at være træt af ulykke rundt omkring!
sloggi, som egentlig er ved at være ret bombet oven i knoppen
Anmeld