Købes; Sylvanian hus/hotel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. december 2010

JulieE

Perl skriver:

ok hvor ligger den? hehe

På Hvidovrevej ved Breddalsparken. Tror nok det hedder Breddalsparkens butikstorv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Lillefe

JulieE skriver:

På Hvidovrevej ved Breddalsparken. Tror nok det hedder Breddalsparkens butikstorv 

Så skal jeg da vist lige forbi og lurer har dog købt alle hendes gaver... men kunne jo være man skulle købe lidt til fødselsdag selvom der er lang tid til *G*

Anmeld

11. december 2010

JulieE

Perl skriver:

Så skal jeg da vist lige forbi og lurer har dog købt alle hendes gaver... men kunne jo være man skulle købe lidt til fødselsdag selvom der er lang tid til *G*

Pas på... det er en rigtig farlig butik   De har rigtig tit billigt børnetøj (Bl.a. bombibitt) og lego nedsat

Anmeld

11. december 2010

birthee

Vi har lige købt et hus til min niece i Bilka i den her uge, det kostede 300 kr... Der var et sæt køkken-møbler med, en brændeovn og en enkelt kanin-figur tror jeg det var... det synes jeg var okay billigt...

Anmeld

11. december 2010

iris-mor

Jamen tusind tak.

Lader den lige stå lidt, i tilfælde af der er nogle der vil af med deres. Men 25% er da også rigtig meget. Tak for tippet

Anmeld

13. december 2010

titte

Købte selv ind sidste år på nettet i uk. hos toysdirect.uk

de har rigtig meget til sylvanien og er en del billigere end herhjemme,nogen ting halv pris,  jeg hamstrede ind for flere i fam. Portoen var ikke så gal og da det eu er der ingen problemer med told. Der gik 2 dage fra jeg bestilte til fragtmanden kom med det....

Anmeld

14. december 2010

iris-mor

Det skal bestemt lige tjekkes ud. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.