Købes; Sylvanian hus/hotel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.632 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. december 2010

iris-mor

Er der nogle der ligger inde med noget sådanne.

Vores datter har et stort ønske om Sylvanien til jul, men for , hvor er det dyrt. Er der nogle af jer der har noget liggende/stående som skal til at vige pladsen for dette års julegaver, så skriv lige og også gerne en pris. Jeg henter naturligvis selv eller betaler portoen

Som sagt har hun forelsket sig i et rødt hotel eller nogle af husene

ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Agnete

iris-mor skriver:

Vores datter har et stort ønske om Sylvanien til jul, men for , hvor er det dyrt. Er der nogle af jer der har noget liggende/stående som skal til at vige pladsen for dette års julegaver, så skriv lige og også gerne en pris. Jeg henter naturligvis selv eller betaler portoen

ida

Jeg har selv kigget efter noget brugt, men uden held. Har købt hus + lidt tilbehør her:

http://www.sylvanianfamiliesshop.dk/

Og så har Bilka og Toys R Us haft det på tilbud i sidste måned... Men det hjælper jo ikke noget nu

Held og lykke.

Kh Agnete

Anmeld

11. december 2010

lisbethita

iris-mor skriver:

ida

JA!!! Helt sindsyge priser. Jeg har givet 180 kr for 4 små dukker til min niece. Håber du finder det du søger... kram

Anmeld

11. december 2010

slettet_7530

iris-mor skriver:

ida

jeg var i legekæden igår og der var der et rødt hus der var sat ned til omkring 1000,00

Anmeld

11. december 2010

iris-mor

Ja 1000,- det har jeg også fundet det til, men håber nu at der er en pige/familie der kunne bruge lidt penge og plads, sådan at vi kan få sat streg over gaven til prinsessen i vores hus.

Så kom frisk - også hvis det "bare" er et alm hus.

ida

Ja eller andre idéer til hvor man kan købe det billigt

Anmeld

11. december 2010

slettet_7530

iris-mor skriver:

Ja 1000,- det har jeg også fundet det til, men håber nu at der er en pige/familie der kunne bruge lidt penge og plads, sådan at vi kan få sat streg over gaven til prinsessen i vores hus.

Så kom frisk - også hvis det "bare" er et alm hus.

ida

Ja eller andre idéer til hvor man kan købe det billigt

Man kan få huse ned til 500,00 på sylvaniens hjemmeside.

Anmeld

11. december 2010

JulieE

Hvis du kommer københavn inden jul, så ligger dre i Hvidovre en butik der hedder Kims Kram. De sælger Sylvanian og har i øjeblikket 25% på det. De har både hotellet, møllen og flere huse

Anmeld

11. december 2010

Lillefe

JulieE skriver:

Hvis du kommer københavn inden jul, så ligger dre i Hvidovre en butik der hedder Kims Kram. De sælger Sylvanian og har i øjeblikket 25% på det. De har både hotellet, møllen og flere huse

ok hvor ligger den? hehe

Anmeld

11. december 2010

Mi

Jeg sælger noget Sylvanian Families, men det er jo ikke brugt. Jeg har desværre lige solgt mit sidste hus. Men mine familier koster 150kr. De koster 200kr i legekæden. Jeg har også søgt efter det brugt, men der er ikke så stort udvalg

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.