Positiv eller negativ? (g-test billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

Anonym trådstarter

paprika skriver:

Okay tak

for at den er der 

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Anonym trådstarter

MissGeoh skriver:

Jeg har pco, og kan derfor teste falsk positiv. Ja De kommer mellem 3 og 5 min..

Men test om et par dage, det kan jo være din er rigtig nok.

Jeg har ikke pco. Kan jeg så alligevel få falsk positiv?

Anmeld

11. december 2010

MissGeoh

Anonym skriver:

Jeg har ikke pco. Kan jeg så alligevel få falsk positiv?

Altså alle kan vel på et eller andet tidspunkt få en falsk positiv, det kommer an på hvordan man gør med urinen osv..

Men den ser positiv ud, men den kan også sagtens være falsk. Men nu skal du ikke hænge dig i det jeg skriver.

Det kan jo sagtens være den faktisk er positiv.. Test i morgen eller om nogle dage.

Anmeld

11. december 2010

Anonym trådstarter

MissGeoh skriver:

Altså alle kan vel på et eller andet tidspunkt få en falsk positiv, det kommer an på hvordan man gør med urinen osv..

Men den ser positiv ud, men den kan også sagtens være falsk. Men nu skal du ikke hænge dig i det jeg skriver.

Det kan jo sagtens være den faktisk er positiv.. Test i morgen eller om nogle dage.

Hvordan får man en falsk positiv med urinen??? For så skal jeg jo sørge for ikke at gøre sådan næste gang

Jeg tester nok mandag igen så må den vel være mere positiv hvis der er en baby i maven

Anmeld

11. december 2010

Maja88

Anonym skriver:

Hvordan får man en falsk positiv med urinen??? For så skal jeg jo sørge for ikke at gøre sådan næste gang

Jeg tester nok mandag igen så må den vel være mere positiv hvis der er en baby i maven

altså jeg har taget en del teste som så sådan ud og de har alle været negative

Anmeld

11. december 2010

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

altså jeg har taget en del teste som så sådan ud og de har alle været negative

Har du gjort noget anderledes når du tog de falsk positive teste end dem der var positive?

Anmeld

11. december 2010

Maja88

Anonym skriver:

Har du gjort noget anderledes når du tog de falsk positive teste end dem der var positive?

nej overhovedet ikke,. men jeg er bedst til at tisse i en kop og så dyppe istedet for at tisse direkte på pinden

Anmeld

11. december 2010

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

nej overhovedet ikke,. men jeg er bedst til at tisse i en kop og så dyppe istedet for at tisse direkte på pinden

Jeg bruger osse kop. Så er jeg sikker på der kommer urin på.

Jeg prøver igen mandag og håber det giver mere afklaring

Anmeld

11. december 2010

MissGeoh

Anonym skriver:

Det jeg mener er at der evt kan komme for meget urin på testen..

Og derfor kan den komme til at se sådan ud.. Eller hvis du tisser direkte på testen istedet for et bærger, og så det rammer for langt oppe på testen.. Det kan også gøre så den viser et forkert svar..

Håber du forstår hvad jeg mener, ellers håber jeg der er en anden der forstår, som kan forklare det bedre.

Anmeld

11. december 2010

JuelZ

Anonym skriver:

Så håber jeg den bliver mere tydelig på mandag når jeg prøver at teste igen

Hvor langt er du henne nu? Og tillykke med graviditeten

jeg er 6+1 nu efter mine beregninger, såå... det er herligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.