Positiv eller negativ? (g-test billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Altså min var så svag at du kun lige kunne ane den. Virkelig svag.

Men som en anden siger. Køb en clearblue digital. Så ved du det med sikkerhed. Og brug den om morgenen.

Okay. Så er der måske lidt håb. Tør bare ikke tro på det... Vil bare ikke skuffes igen

Kan de der clear blue måle HCG hurtigere eller bedre end de andre tests?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Tusind tak  

Anmeld

11. december 2010

Noneother

Anonym skriver:

Okay. Så er der måske lidt håb. Tør bare ikke tro på det... Vil bare ikke skuffes igen

Kan de der clear blue måle HCG hurtigere eller bedre end de andre tests?

Nej det tror jeg ikke. men de skriver Gravid eller ikke gravid. Så er der ingen tvivl om streger og al det der.

Anmeld

11. december 2010

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Nej det tror jeg ikke. men de skriver Gravid eller ikke gravid. Så er der ingen tvivl om streger og al det der.

Så de kan godt vise falsk negativ? Jeg prøver at købe sådan en og teste igen om nogle dage

Anmeld

11. december 2010

vanilla

Anonym skriver:

Var din positiv?

Jeg er 4+ et eller andet. Har ikke helt styr på at tælle uger og dage  tror det er 4+4 hvis det er. Det er også derfor jeg tænker at den nok er falsk positiv  den burde vel være mere tydelig ik?

nogle mener min var positiv men test stregen kom forsent så skal selv ud i en omtest i morgen men her er et billede af min...men har hørt om flere der har kunnet teste så tideligt su os .. så  for dig og jeg er 4+6 så du er tæt på mig  jaa hvis jeg da er noget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. december 2010

Anonym trådstarter

vanilla skriver:

nogle mener min var positiv men test stregen kom forsent så skal selv ud i en omtest i morgen men her er et billede af min...men har hørt om flere der har kunnet teste så tideligt su os .. så  for dig og jeg er 4+6 så du er tæt på mig  jaa hvis jeg da er noget

Din ser da meget tydelig positiv ud. Meget mere end min! Min kom inden for tiden men den er bare så utydelig så jeg slet ikke er sikker. Jeg kan knap se stregen når jeg sidder med den i hånden.

Jeg  også for os begge! Jeg må lige holde øje med dine indlæg imorgen så

Anmeld

11. december 2010

vanilla

Anonym skriver:

Din ser da meget tydelig positiv ud. Meget mere end min! Min kom inden for tiden men den er bare så utydelig så jeg slet ikke er sikker. Jeg kan knap se stregen når jeg sidder med den i hånden.

Jeg  også for os begge! Jeg må lige holde øje med dine indlæg imorgen så

håber det lykkes for os begge hvornår vil du teste igen så ??

Anmeld

11. december 2010

Anonym trådstarter

vanilla skriver:

håber det lykkes for os begge hvornår vil du teste igen så ??

Jeg tror jeg tester igen i næste uge engang. Hvis jeg da kan vente så længe  gider bare ikke sidde med en test magen til denne og igen ikke være sikker. Har nemlig en mere Valmed så vil lige bruge den inden jeg prøver den der clear blue.

Hvor længe tror du der skal gå inden den skal blive mere tydelig?

Anmeld

11. december 2010

vanilla

Anonym skriver:

Jeg tror jeg tester igen i næste uge engang. Hvis jeg da kan vente så længe  gider bare ikke sidde med en test magen til denne og igen ikke være sikker. Har nemlig en mere Valmed så vil lige bruge den inden jeg prøver den der clear blue.

Hvor længe tror du der skal gå inden den skal blive mere tydelig?

puhaa de siger den stiger med det dobbelte hver 3 dag så hvis du venter nogle dage må den da kunne vise et mere klart svar.. meeen  fingere for dig

Anmeld

11. december 2010

Anonym trådstarter

vanilla skriver:

puhaa de siger den stiger med det dobbelte hver 3 dag så hvis du venter nogle dage må den da kunne vise et mere klart svar.. meeen  fingere for dig

Så prøver jeg igen på mandag. Så burde den da kunne blive lidt mere positiv hvis der er noget.

alt hvad jeg kan for dig og glæder mig til at se dit indlæg imorgen med en fin positiv test

Tak for al din hjælp!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.