CmarianN skriver:
Hey girls!
(åh denne besked kommer til at tage tid for mig at skrive, da jeg har højre arm i slynge grundet et fald, så kan kun taste med venstre hånd
)
Nå men jeg skriver fordi jeg er fyldt op af frustrationer og bekymringer og tænker nogen måske (desværre) har oplevet/gennemlevet det samme som mig her.
Prøver lige, at gøre det så kort som muligt (også for jeg ikke skal bruge hele Fredag aften på det
)
Vi har været i gang med projekt baby godt 9 mdr. - uden held.
Jeg har fået taget blodprøver fordi jeg mistænkte mig selv for PCO (fordi jeg kunne vinke af ved stort set alle symptomer derpå). Blodprøverne afkræftede PCO.
Så langt så godt.
Så blev manden chekket - alt ok 
Jeg blev derefter henvist til gynækolog hvor jeg var i Onsdags. Fik en indvendig scanning som viste, at jeg havde mange små umodne æg
Derfor mistænker gynækologen mig for PCO. Jeg skal mellem 2 og 4 blødningsdag i næste cyklus (som er lige straks, forhåbentlig) ind og have taget blodprøver og igen mellem 21 og 23 dagen i cyklussen, for at fastslå PCO eller EJ!
Og ender vi med at skulle have hjælp, så skal jeg inden da have smidt 10-15 kg.
SUPER! It just keeps getting better!!!
Jeg var så glad da jeg fik afvide jeg IKKE havde PCO ud fra de første blodprøver og nu føler jeg bare jeg er i "INGEN-MANDS-LAND".
Føler mig totalt som en fiasko og er træt af mig og min krop - jeg føler mig svigtet af min krop! 
Andre der har oplevet at have mange (og så på scanningen, der var mange) små umodne æg? Hvis ja, hvad skete der så næst?
På trods af alt, glædelig jul moms and moms to be 
Hej søde 
For det første, god bedring med din arm 
Du kender jo lidt til min historie, men da jeg blev skannet første gang, fandt de også en masse umodne æg hos mig. Da jeg på det tidspunkt slet ikke havde haft min mens i 9-10 mdr, startede de mig op på noget, der hedder provera, der skulle fremprovokere menstruation. Når jeg så fik det, skulle jeg tage pergotime, for at se om jeg kunne få en ægløsning. Det kunne jeg så ikke, uanset dosen
Så jeg var virkelig i kulkælderen. Dette foregik på Thisted Sygehus. Den sidste samtale og skanning jeg var til var heldigvis med overlægen på afdelingen, der ikke var helt tilfreds med deres valg af fremgangsmåde med mig... Så han henviste mig til Skive Fertilitetsklinik og resten kender du
De sagde jeg skulle tabe mig 25 kg
lægen var nemlig sikker på at hvis jeg tabte mig ville min cyklus begynde at eksistere og så skulle jeg måske ikke have så meget hjælp... Så tabte jeg mig og bum 3 mdr efter besøg på Skive ja så var jeg gravid 
Men ja det er SÅ super frustrerende, at gå igennem det du gør lige nu... Jeg husker det så tydeligt! Men jeg kan huske at jeg gik fra at fokusere på at være gravid NU og HER, til at fokusere på vægttabet... og fordi det gik så stærkt, jamen så fik jeg blod på tanden og det hjalp bare så meget at få fokus lidt væk fra det her brændende ønske om at blive mor... det lå stadig i baghovedet, men på en mere overskuelig måde 
Jeg ved godt det er svært at fjerne fokus fra det man ønsker mest i hele verden... Men det gør det hele lidt nemmere 
Undskyld mit lange indlæg, men ville lige forklare dig hvad der skete med mig efter de skannede mig... For vores situationer ligner hinanden, mine blodprøver viste nemlig heller ikke noget særligt 
Men held og lykke med det hele og håber 2011 bliver dit år