Hey girls!
(åh denne besked kommer til at tage tid for mig at skrive, da jeg har højre arm i slynge grundet et fald, så kan kun taste med venstre hånd
)
Nå men jeg skriver fordi jeg er fyldt op af frustrationer og bekymringer og tænker nogen måske (desværre) har oplevet/gennemlevet det samme som mig her.
Prøver lige, at gøre det så kort som muligt (også for jeg ikke skal bruge hele Fredag aften på det
)
Vi har været i gang med projekt baby godt 9 mdr. - uden held.
Jeg har fået taget blodprøver fordi jeg mistænkte mig selv for PCO (fordi jeg kunne vinke af ved stort set alle symptomer derpå). Blodprøverne afkræftede PCO.
Så langt så godt.
Så blev manden chekket - alt ok 
Jeg blev derefter henvist til gynækolog hvor jeg var i Onsdags. Fik en indvendig scanning som viste, at jeg havde mange små umodne æg
Derfor mistænker gynækologen mig for PCO. Jeg skal mellem 2 og 4 blødningsdag i næste cyklus (som er lige straks, forhåbentlig) ind og have taget blodprøver og igen mellem 21 og 23 dagen i cyklussen, for at fastslå PCO eller EJ!
Og ender vi med at skulle have hjælp, så skal jeg inden da have smidt 10-15 kg.
SUPER! It just keeps getting better!!!
Jeg var så glad da jeg fik afvide jeg IKKE havde PCO ud fra de første blodprøver og nu føler jeg bare jeg er i "INGEN-MANDS-LAND".
Føler mig totalt som en fiasko og er træt af mig og min krop - jeg føler mig svigtet af min krop! 
Andre der har oplevet at have mange (og så på scanningen, der var mange) små umodne æg? Hvis ja, hvad skete der så næst?
På trods af alt, glædelig jul moms and moms to be 
Anmeld